Vanlige jeans

Nordlys

Forumet er livet
Oktoberfruene 2018
Dere som har vært gravide før, hvor lenge brukte dere vanlige jeans før de ble for trange over magen? :)

Ca uke 17/18. Da orket jeg ikke noe som strammet mer.
Mammabukser med sånn elastisk del øverst ble min favoritt. [emoji5][emoji7] Gleder meg til å kjøpe flere sånne.

Sist var det i uke 9. Og nå har jeg begynt med det i uke 7 [emoji23] men det er fordi jeg blir så kvalm og dårlig av å ha noe som helst press på magen. Buksene mine passer ennå, men jeg orker ikke gå og være ekstra kvalm liksom!

Tror jeg har gått over til tights / mammabukser i ca uke 12 begge gangene . Da begynte de vanlige jeansene å bli litt ubehagelige [emoji4]

Rundt uke 12 byttet jeg over for da var jeg lei av å gå med knappen oppe på kveldene

hahaha

Jeg har ikke brukt jeans siden eldste var 3 år.

Men jeg brukte jeans i det svangerskapet helt til jeg var halvveis. :)

Syns å huske jeg byttet rundt uke 12. Var så oppblåst at da gadd jeg ikke mer

Har brukt dei heile svangerskapet begge gangene. Tok ett hårstrikk i knappehullet og festet med, Så gikk det ganske fint :-)

Synes det er ubehagelig med stramme bukser allerede (8uker), men det er pga kvalmen.

Jeg har gått over til gravid bukse. Er 7+2. Buksen begynte å stramme og det hjalp ikke på kvalmen. Jeg liker komfort [emoji1]

Sist begynte jeg med gravudbuksa da jeg var 12 uker, og ser ikke for meg at jeg begynner noe senere denne gangen. Sist nå jeg på meg en del de første ukene. Det har jeg ikke gjort enda nå. Så jeg får bare vente og se.

Sniker.

Jeg begynte med gravidbukser i uke 13-14, etter å ha måttet kjøre hjem med knappen åpen på en vanlig jeans :hilarious: Hadde ikke mage før 5-6 uker etterpå men var vel oppblåst.

Er så sykt oppblåst, så synes det er veldig ubehagelig med jeans allerede :wtf: Prøvde å finne gravidbukser igår, men fant ikke noe sted... Endte opp med hverdagskjole og en slags tøybukse som ser ut som dressbukse da :happy:
Noen som har tips til hvor de har gravidbukser? Trodde h&m hadde sånne jeg, men det er kanskje bare i nettbutikk eller noen av butikkene deres?

Noen som har tips til hvor de har gravidbukser? Trodde h&m hadde sånne jeg, men det er kanskje bare i nettbutikk eller noen av butikkene deres?

Jo, H&M skal ha mammatøy, men kanskje bare i utvalgte butikker? :)

I mitt første svangerskap kjøpte jeg en kjempe god jeans på Mor&Meg. Tror merket på buksen var Noppies. [emoji173]️ Litt dyr men fantastisk kvalitet.

Jo, H&M skal ha mammatøy, men kanskje bare i utvalgte butikker? :)

I mitt første svangerskap kjøpte jeg en kjempe god jeans på Mor&Meg. Tror merket på buksen var Noppies. [emoji173]️ Litt dyr men fantastisk kvalitet.
Får prøve en annen H&M-butikk :)
Skal sjekke ut Mor&Meg, så de er i Bergen, men de har jo nettbutikk også. Takk for tips!

Brukte mine vanlige bukser nesten hele svangerskapet, brukte strikk på knappen :-)

Vurderer STERKT å begynne å bruke det allerede. 9+0. Har gått med open knapp og strikk i knappen leeenge allerede. Joggebukse med eg gang eg er heime.
Er veldig oppblåst og ser ut som eg er 4-5mnd på veg [emoji85]
Trur folk rundt meg skjønnar tegninga før eg er klar til å fortelle..

Sist var det i uke 9.
Nå er jeg 7+0 i morgen og jeg må innrømme at det er ubehagelig med bukser uten strikk i livet [emoji85]

Går bare med skjørt og tøybukser allerede nå i uke 7 på grunn av oppblåst mage. Hadde lik mage når jeg var 7 uker og 20 uker sist gang :D

Back
Topp