Huff.. Jeg driver å lekker litt når jeg nyser.. Og hoster. Usj. Så nå er det hard trening med kniping og bekkenbunn trening hver dag!!!! Lasta ned ei trening som heta core well trening, video trening.. Æ skal ikke bli en lekk kjerring..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, heldig du!Jeg har også siklet masse, haha! Kunne våkne på våt pute.. :S bedre nå da, det gikk over for noen uker siden![]()
Hahaha! Neeeei, står på butikken og skal betale, plutselig begynner jeg å sikle som en Gud.. Har begynt å sende mannen av gårdeIkke meningen å le, men litt komisk og søtt, haha![]()
Jeg har vært heldig med veldig lite oppkast, men når det skjedde så var det gjerne fordi jeg begynte å brekke meg når jeg pusset tenner. Ellers så føler jeg konstant at jeg må tisse når jeg står, går eller ligger, men gir seg når jeg sitter, litt kjedelig på natten da. Alltid tørr i munnen og har hostet leeenge.Jeg også er sykt tørr i munn når jeg våkner på natten, men drikker veldig lite vann til vanlig :s Prøver å skjerpe meg!
Men en annen ting som er utrolig ubehagelig er brekningsrefleksen. Hvis jeg hoster, svelger piller eller tar tannbørsten for langt inn i munnen så brekker jeg megNoen fler som har det sånn? Er det vanlig med så aktiv brekningsrefleks gjennom hele svangerskapet?