Vanlige gravid plager/symtomer?

Huff.. Jeg driver å lekker litt når jeg nyser.. Og hoster. Usj. Så nå er det hard trening med kniping og bekkenbunn trening hver dag!!!! Lasta ned ei trening som heta core well trening, video trening.. Æ skal ikke bli en lekk kjerring..

Tørr i munnen hele tiden pga tett nese: check

Nupper har jeg ikke opplevd enda, men har forsåvidt ikke et speil å se det i så vet aldri :p

Merker ofte når jeg har vært skikkelig tissetrengt at det har kommet noen dråper etter jeg har reist meg fra do. Prøver nå å sitte ekstra lenge for å være sikker :eek:

Ikke meningen å le, men litt komisk og søtt, haha :joyful:
Hahaha! Neeeei, står på butikken og skal betale, plutselig begynner jeg å sikle som en Gud.. Har begynt å sende mannen av gårde:D:D hehe

Jeg også er sykt tørr i munn når jeg våkner på natten, men drikker veldig lite vann til vanlig :s Prøver å skjerpe meg!

Men en annen ting som er utrolig ubehagelig er brekningsrefleksen. Hvis jeg hoster, svelger piller eller tar tannbørsten for langt inn i munnen så brekker jeg meg :( Noen fler som har det sånn? Er det vanlig med så aktiv brekningsrefleks gjennom hele svangerskapet?
Jeg har vært heldig med veldig lite oppkast, men når det skjedde så var det gjerne fordi jeg begynte å brekke meg når jeg pusset tenner. Ellers så føler jeg konstant at jeg må tisse når jeg står, går eller ligger, men gir seg når jeg sitter, litt kjedelig på natten da. Alltid tørr i munnen og har hostet leeenge.

Back
Topp