Mar11jun13jan15
Glad i forumet
Var til jordmora på fredan, super koselig å treffe henne igjen, har ikke vær der på 6 uka..
Alt var bare bra, men symfysemålet ligg over normalen, så hun mente vi måtte se det an litt fremover, om det eventuelt bli ul for å kontrollere hvorfor den ligg over. Hadde å lite jern, så skulle bynne med jerntabletter, ble anbefalt Niferex, det skulle være den som er mildest og med minst bivirkninger.
Tok første tablett i går (utenom mat som det sto), og fikk skikkelig vondt i magen. Tok en I dag og for å finne ut om det var den som gjorde at jeg fikk vondt, gikk kanskje 20 min før jeg ble skikkelig uvel og fikk vondt igjen. En halv time etter at jeg hadde tatt den sprang jeg på toalette å kastet opp som en gal og var skikkelig dårlig..
Er dette vanlig med jerntabletter? Har bare blitt hard i magen før..

Tok første tablett i går (utenom mat som det sto), og fikk skikkelig vondt i magen. Tok en I dag og for å finne ut om det var den som gjorde at jeg fikk vondt, gikk kanskje 20 min før jeg ble skikkelig uvel og fikk vondt igjen. En halv time etter at jeg hadde tatt den sprang jeg på toalette å kastet opp som en gal og var skikkelig dårlig..
Er dette vanlig med jerntabletter? Har bare blitt hard i magen før..