Vanlig?

Bruker87ri

Flørter med forumet
Er 11+3 nå og kjenner mye i magen. Hvor mye er normalt å kjenne? Har hatt veldig "strekk smerter" som eg regner med er livmora som har strekt seg, men nå kjenner eg "småstikk" på forskjellige plasser i magen. Ikke direkte vondt men litt ubegahelig! Det virker som magen vokser veldig fort nå så kanskje det har noe med det å gjøre? Ligger her i senga og bare engster meg for alt mulig nå :/ Har også begynt å få litt vondt i ryggen.. Eg er ikkje noko stor på nokon måte men virker som sagt som om det skjer mye i magen og at magen virker til å vokse fort..

Det er helt normalt å kjenne at det strekker og stikker en del. Kjenner det samme selv, særlig om jeg reiser meg brått e.l., da får jeg driiitvondt. Er min andre nå, men husker ikke om det var helt sånn sist. Tror kanskje det er litt mer av det nå.

Kjenner det stikker og strekker en del her også, vært mer i går og i dag enn tidligere :) Har av og til svake mensmurringer også, men det er visst normalt nå når vi nærmer oss 12 uker og livmoren skal løfte seg opp fra bekkenet :) Jeg er 11+2 i dag :)

Jeg har også det. Må ikke snu meg raskt i sengen eller nyse uten å holde meg på magen, da km d strekke voldsomt ;) kan stikke innimellom også og mensenfølelse også..

Godt å vite at eg ikkje er aleine om smertene! Må holde meg på magen enten eg nyser eller sitter på i bil på en hompete vei og alt mulig Hehe!

Back
Topp