Vanlig termometer for rompe/munn/under arm til bruk i badevann?

Bkno3310920

Første møte med forumet
Har prøvd med albuen, men kunne tenkt meg noe litt mere presist. Prøvde ett vanlig termometer som gav 37,5 grader i en balje fra yngri med ett påklistret termostat som og sa det var mellom 36-38 grader.

Problemet var at jeg fortsatt syntes det kjentes litt varmt ut.

Er det noen med erfaring med bruk av ett vanlig termometer i vann? Og/eller badebaljen fra yngri? Er det pålitelig?

Hvis du syns det kjennes varmt ut så er det vel enklest å ha oppi litt kaldt vann?

Enklest er å kjenne på vannet, ikke termometer. Ta utgangspunkt i vannet du finner i type behandlingsbassenget i svømmehallen. De fleste babyer vil ikke ha for kaldt vann, heller :)
Husk at de hadde unger før vi fikk termometer også, og de ble nok badet ba også ❤️

Jeg fant ut at det jeg trodde var 37 grader, var mye kaldere (i alle fall ifg vanlig termometer); så baby ble veldig misfornøyd med sitt første bad. Nå pakker jeg gjerne hele armen i vannet og kjenner, synes jeg det er behagelig, så synes babyen min også det er veldig kos. :P Hun var ingen fan av kald-lunkent i alle fall ><

Kjenn på vannet, og vurder deretter.

Jeg hadde termometer i starten, men fant fort ut at det var mye lettere og bære ta hele armen i vannet selv og kjenne etter en behagelig temp.

Back
Topp