I det siste har gutten min snudd helt om... han har alltid vært blid hele tiden og kunne leke selv.. netsen aldri noe skrik eller skrål.. men nå[:-] Det hele begynner når jeg tar han opp og skal skifte bleie om morgenen.. Han vil IKKE SKIFTE OG IKKE KLE PÅ SEG[:-][X(] Ligger bare å hyler og skriker og alt blir bare en kamp[X(]
Såå.. setter jeg han ned på gulvet.. og da faller hele verden sammen.. Han legger seg ned og hyyyyyyler.. skikkelig sånn trasshyling, hvor han slutter og snur seg for å se om det skjer noen reaksjon etterpå[X(]
Han vil ikke leke på gulvet alene.. i det hele tatt.. resten av bleieskiftene er også et mareritt.. og middagen vil han ikke ha! bruker flere timer på å gi han middag, fordi vi må ta pauser..
også er det tannpussen da[:-].. ja dere skjønner tegninga
er dette en slik normal periode?[X(]
Han har vært syk, men er frisk igjen nå så er ikke det heller... og det er ikke tenner.
Såå.. setter jeg han ned på gulvet.. og da faller hele verden sammen.. Han legger seg ned og hyyyyyyler.. skikkelig sånn trasshyling, hvor han slutter og snur seg for å se om det skjer noen reaksjon etterpå[X(]
Han vil ikke leke på gulvet alene.. i det hele tatt.. resten av bleieskiftene er også et mareritt.. og middagen vil han ikke ha! bruker flere timer på å gi han middag, fordi vi må ta pauser..
også er det tannpussen da[:-].. ja dere skjønner tegninga
er dette en slik normal periode?[X(]
Han har vært syk, men er frisk igjen nå så er ikke det heller... og det er ikke tenner.