Vanlig med ømme fingre?

Lykketreff

Gift med forumet
lillegutt er nå tre uker gammel, og den siste uken har jeg hatt ganske vondt i fingrene. De er ømme, og det er vanskelig å knytte nevene. Er dette vanlig? Noen som vet hvorfor det skjer?

Var slik det føltes i graviditeten og er pga vann i kroppen/fingrene. Trodde det skulle gå over etter fødselen, men har det litt fortsatt etter 5u. Noen ringer er fortsatt trange og jeg svetter om natten innimellom så tydelig at alt vannet ikke er ute. Skulle gjerne ha sett at det forsvant snart!;)

Var slik det føltes i graviditeten og er pga vann i kroppen/fingrene. Trodde det skulle gå over etter fødselen, men har det litt fortsatt etter 5u. Noen ringer er fortsatt trange og jeg svetter om natten innimellom så tydelig at alt vannet ikke er ute. Skulle gjerne ha sett at det forsvant snart!;)
For meg begynte det først noen uker etter fødselen, men du har sikkert rett i at det skyldes vann i kroppen ☺️ Takk!! ☺️

Å, dette sa akupunktøreb min at kunne skje - og at dette også kan ha en sammenheng med svangerskapsdepresjon ... Men at det var veldig lett å behandle med nåler

Har ikke opplevd det selv, men har vært litt på vakt.

Å, dette sa akupunktøreb min at kunne skje - og at dette også kan ha en sammenheng med svangerskapsdepresjon ... Men at det var veldig lett å behandle med nåler

Har ikke opplevd det selv, men har vært litt på vakt.
Får prøve nåler hvis det ikke gir seg :) skal være ekstra obs på depressjon også, men foreløpig ser det ut til å gå greit.

Back
Topp