Vanlig amming og erstatning

Prinsemamma23

Betatt av forumet
Jeg begynte med å amme på sykehuset, men så brukte han meg som kos hele tiden.. Og nå når jeg kom hjem så begynte jeg med litt erstatning for det virket som han ikke fikk nok av meg.. Da begynte jeg å pumpe meg også for å se hvor mye jeg fikk ut.. Og nå er produksjonen på topp og renner ut hele tiden.. I dag når jeg skulle pumpe meg kom te blod ut av brystet.. Lurer på om hvordan jeg kn få stoppet melkeproduksjonen?

Jeg bare stoppet å pumpe:) fikk så vondt!håndmelket bittelitt når d ble sprengt,men d gjekk over etter et par dager:) men går enda m innlegg for d kan lekke litt!(stoppa for ei veke siden ca) :)

Jeg bare stoppet å pumpe:) fikk så vondt!håndmelket bittelitt når d ble sprengt,men d gjekk over etter et par dager:) men går enda m innlegg for d kan lekke litt!(stoppa for ei veke siden ca) :)
Da skal jeg prøve det..:) Kommer mye blod når jeg pumper så må hive melka..:/

Tror ikke det gjør noe med litt blod.

Tror ikke han får nok næring i seg av min melk..:/
Da skal jeg prøve det..:) Kommer mye blod når jeg pumper så må hive melka..:/

Overveldende sannsynlig er melka di mer enn næringsrik nok, og selv med litt blod er det bedre for både puppen og barnet å amme. Mengden tilpasser seg etter hvert.

Jeg ville krøpet til sengs med en smoothie og en god bok, og kost meg like mye som ungen. Men det er sikkert tusen ganger lettere å si det, enn det er å slappe av og slippe bekymringene. Håper det løser seg snart!

Overveldende sannsynlig er melka di mer enn næringsrik nok, og selv med litt blod er det bedre for både puppen og barnet å amme. Mengden tilpasser seg etter hvert.

Jeg ville krøpet til sengs med en smoothie og en god bok, og kost meg like mye som ungen. Men det er sikkert tusen ganger lettere å si det, enn det er å slappe av og slippe bekymringene. Håper det løser seg snart!
Nå skal jeg slutte..:) Kan ikke sitte å grue meg hver gang jeg skal amme han.. Å han blir mye mer mett når han får erstatning så vi ser det veldig godt at han ikke har fått nok i seg...:)
Slapper mye mer av mår jeg vet han kan bli mett av erstatning enn han gjer viss jeg ammer han..

Nå skal jeg slutte..:) Kan ikke sitte å grue meg hver gang jeg skal amme han.. Å han blir mye mer mett når han får erstatning så vi ser det veldig godt at han ikke har fått nok i seg...:)
Slapper mye mer av mår jeg vet han kan bli mett av erstatning enn han gjer viss jeg ammer han..

Forsto ikke at du skulle slutte helt. Unnskyld hvis du syntes jeg maste, det var bare meningen å støtte.

Godt å høre at du slapper mer av, det viktigste er at dere begge har det bra!

Forsto ikke at du skulle slutte helt. Unnskyld hvis du syntes jeg maste, det var bare meningen å støtte.

Godt å høre at du slapper mer av, det viktigste er at dere begge har det bra!

Ammet du en pupp eller begge hver gang? For ammer man begge får de i seg mest tynnmelk og blir ikke mett.. Et og ett bryst annenhver gang er best:) men om du skal slutte så trenger du vel ikke d tipset;)

Back
Topp