Vanlig å få mer skjør hud?

Zephyra

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene 2017
Januarlykke 2020
Har ikke akkurat "thigh gap" og nå som jeg er gravid så får jeg plutselig super lett sår på huden i lysken og øverst på lårene hvis det jeg har på meg ikke dekker perfekt. Har enda ikke lagt på meg, så det er ikke der skylden ligger, virker bare som om huden er blitt tynn som silkepapir. Det gjør sykt vondt da!:eek:

Er dette også normalt og hormonskyldt?

Har ikke akkurat "thigh gap" og nå som jeg er gravid så får jeg plutselig super lett sår på huden i lysken og øverst på lårene hvis det jeg har på meg ikke dekker perfekt. Har enda ikke lagt på meg, så det er ikke der skylden ligger, virker bare som om huden er blitt tynn som silkepapir. Det gjør sykt vondt da!:eek:

Er dette også normalt og hormonskyldt?
Husker at dette var et problem for meg sist, da jeg var høygravid om sommeren. Brukte tights eller avklippede nylonstrømpebukser under kjoler for å forhindre det. Jeg aner ikke om det er hormonskyldt eller hva, men en venninne av meg som nettopp har født hadde samme problem i sommer, så det er nok helt sikkert noe gravidrelatert! Det er skikkelig vondt!

Ikke blitt sånn sår men blitt lett solbrent i sommer, og klør overalt :( og huden er tørr og flasser. Smører 3-4 ganger om dagen. :)

Back
Topp