Vanlig å blir fort sliten?

Fargeklatten

Gift med forumet
Så tidlig? Er 9+5 uker på vei, og det er ikke mye som skal til før jeg blir sliten og trøtt om dagen. Er det vanlig? Husker ikke :p

Jada det er vanlig :) selv føler jeg nå at jeg tilbringer mer tid sovende og hvilende på sofaen enn oppegående. Blir fort 10-12 timer søvn på natta og to lurer på dagen (har ferie så har heldigvis ikke behov for å stå tidlig opp) er i uke 9+2

Jeg har selv 80 i hvilepuls! Og har til vanlig 56, fikk 165 i puls etter å ha gått opp en trapp å hentet noen julegaver og ned igjen! Helt sykt! Føler meg udugelig! Er etter mt 10 uker, men etter fostermåling 8+6

Skal ikke mye til før jeg er tappet her og helt slått ut på sofaen nei. 11 uker i morgen:)

Godt det er normalt :P blir ikke mye energi til overs, og med en liten i hus blir det dessverre ikke så mye tid som man skulle ønske til sofaligging :P gleder meg til å få litt mer energi :)

Er heeeeelt normalt! Hehe. Sist jeg var gravid slapp det ikke taket før rundt uke 18. Nå er jeg 14 uker og fremdeles like trøtt og sliten:confused:håper det gir seg snart.

Er vel nå i førsten det er mest vanlig og evt som høygravid. I 2.trimester opplever mange å få økt energi, og mer ork:)

Er også 13 uker og blir fort sliten.. Føler meg også veldig trøtt nå om dagen mot før.. Mulig det er pga at det har vært ca -30 her siste uka og det ikke har fristet å gå ut i frisk luft..

Henger meg på :) konstant sliten og blir sliten av å dusje! Klarte å stå litt slalåm, noe som resulterte i 4 timers søvn på kvelden før jeg la meg igjen og sov 10 timer til.. Aktiviteter tar på :p 11+4 nå.

Er også konstant sliten å trøtt å kan sove opp mot ett halvt døgn om dagen :p
Blir sliten å andpusten av å gå i trapper å kjenner at hjerte banker ekstra mye :p
Er 13 uker i morgen :)

Ok, godt å høre! Fortsatt veldig trøtt og fort sliten. Holder på å sovne på jobb i dag, 11+4. Får ikke gjort noe :P

Back
Topp