Vanlig å bli kvalm i uke 5 ?

Vet ikke jeg? [8|] Jeg var det ikke. Begynte først å bli litt "sjøsyk" rundt uke 8 tror jeg det var og det varte bare noen uker. Spydde kun én gang og så var det borte. Du kan jo være en av de uheldige som blr superkvalm.... [&:]

Det er ikke det at jeg er spy kvalm, jeg er mer uggen [X(] som en slags "jeg er ikke helt god i magen, men ikke så dårlig at jeg må kaste opp" [:'(]

ikke uvanlig i hvertfall. var kvalm de første 6 mnd med førstemann. ca 4 med andre og 3 md siste. så er bare å håpe på det beste

var sånn det begynte me meg.trur det begynte ca den tiden,elle litt før.å blei verre,mn heldigvis ikke kver dag da.men nå her det begynt å bli bra ijen[;)] er kvalm veldikt sjelden heldigvis.så får håpe du og slipper å ha det så lenge.lykke til[;)]

jeg begynte fra uke en å bli slapp å trøtt som ble verre å verre med ukene.etter ca uke 5 begynte jeg å bli svært uggen i magen å sykt oppblåst.å fra 6 uke ble jeg kvalmere å kvalmere å brekninger kom snikende å til slutt jeg klarte jeg ikke å holde på så mye mat.i uke 11 ble jeg litt bedre.nå uke 12 kan jeg stå oppe å smøre meg ei skive før jeg må legge meg igjen å magen er litt mindre oppblåst.føles ikke som jeg har 43 i feber lengre,bare 40.

ORIGINAL: AnineT

Det er så vanskelig å si hva som er vanlig og ikke vanlig. Alles kropper er forskjellige. Noen blir kvalme omtrent før de finner ut av at de er gravide, noen blir kvalme flere uker senere og noen blir ikke kvalme i det hele tatt.

Signerer denne.
Jeg var bare litt kvalm i 2. måned, og kastet opp én gang.

Kvalm kan man være fra dag en!!
Fins ingen fasitsvar på sånt tror jeg...[;)]

ORIGINAL: Mazter

jeg var sinnsykt døgnkvalm fom kvelden uke 4+6, men jeg var så heldig at det gikk over uke 7+3. Jeg innbiller meg riktignok at det holder seg borte fordi jeg begynte med tranebærkapsler kvelden før.
Var ekstremt kvalm tirsdagen og onsdagen, og torsdagen, etter at jeg hadde begynt med tranebærkapsler, var det helt borte. Kan jo ha vært en tilfeldighet, men siden jeg må fortsette med tranebær finner jeg ikke ut det. Tror ikke jeg har lyst til å prøve å finne det ut heller, for det er jammen grusomt å være så voldsomt døgnkvalm som jeg var [&:]

tranbærkapsler?? var det ment for kvalmen eller var det bare en bonus at den hjalp?
jeg er kvalm hele tiden, ikke kasta opp ennå, men.

er det forresten noen andre enn meg som synes det er frustrerende å være kvalm og i tillegg måtte skjule det for alle? hehe

Jeg ble kvalm i uke 6 denne gangen,men forje svangerskap ble jeg kvalm i uke 5[:'(] Håper det gir seg fort!!!!

var kvalm fra uke 4 til uke 7. glad for å slippe å være kvalm i flere uker

ORIGINAL: dripdrop

Jeg ble små kvalm, uggen allerede i uke 3 - 4 [:-]

Back
Topp