vanish:)

Marie85

Forelsket i forumet
dreiv å dro fram babyklærne til samboern her om dagen....kjempemye fine klær men de var fulle av gule flekker....heiv klærne i Vanish i ca 2 timer...åsså heiv jeg de i vaskemaskona etterpå....de ble helt hvite igjen[:D] flekkene forsvant, mens fargen var like fin!!!! 21 år gamle inngrodde gulpflekker bare forsvant!!! bare et lite tips[;)]

Dette var kult å lese. Blir jo endel stygge flekker etterhvert, så slike tips er gode å ha med seg[:D] TAKK! 

ORIGINAL: Lasog

Men det var hvite klær sant? Noen som vet åssen det er å bruke vanish på farga klær?

det lurer jeg også på

Vansh er utrolig bra:) jeg fikk vekk masse stygge flekker på farget tøy.
der er også kommet en egen vanish for hvitt tøy nå[:)][:)][:)]

jeg la både hvite og farga klær sammen jeg[&:] tok en råsjangs men jeg hadde ingenting å tape liksom. så det hadde smittet av litt rødfarge på et gult plagg, og da heiv jeg alt i vaskemaskina med en gang! fargen som smitta av forsvant etterpå heldigvis[:)]jeg og trodde vanish var oppskrytt men det fungerer ja:) husk å les bruksanvisninga og ikke la tøyet ligge for lenge!!

kult, det må jeg ha i hus

takk for tipset[:D]

Jepp, Vanish er fantastisk. Vi gir flytende jern til prinsessa vår, og det setter mørkebrune flekker på klærne som ikke lot seg fjerne med vanlig flekkfjerner. Men Vanish tar knekken på det meste. [:D]

Tipper de gule flekkene på babytøyet til din samboer er tranflekker, har hørt at tran også setter vriene flekker på klærne. Gulp i seg selv er ikke vanskelig å vaske bort.

Back
Topp