Vandrepakke a la samt.. snart på vei hjem

hun sa hun sendte den på lørdag.
(ikke denne lørdagen alltså)
 
eneste jeg har fått ut av henne desverre[&:]
 
får verken bilder eller skikkelige svar,bare sure svar som begynner med herregud jeg er jo der og der[:-]
siden liksom jeg alltid vet hva hun gjør til en hver tid[:D]
 
håper hun kommer til fornuft snart[:)]
 
 
ORIGINAL: nica85

Unnskyld for at jeg sier dette, men dette er jo samme problem som på de forrige pakkene, om dere husker [8|][&:][:@] Kjenner jeg blir såååå irritert! Og har hun enda ikke sendt bilder??? Når reglene er slik at det skal sendes bilder, så skal det sendes bilder.. [:@][:@][:@] Uansett om man ikke kommer seg på nett eller ikke... Nå har disse pakkene stått stille lenge nok! Og ja, det er ekstremt rart om begge disse pakkene er blitt borte!! Åååh, kjenner virkelig irritasjonen nå...

 
vet det .
utroligt plagsomt dette faktisk[:)]
 
vet ikke hvor lenge jeg skal vente for å få den erstatta heller og ikke vet jeg hva den er verd heller[8|]
 
hva mener dere?
 
er der håp?
 
ORIGINAL: nica85

ORIGINAL: samt

ORIGINAL: nica85

Unnskyld for at jeg sier dette, men dette er jo samme problem som på de forrige pakkene, om dere husker [8|][&:][:@] Kjenner jeg blir såååå irritert! Og har hun enda ikke sendt bilder??? Når reglene er slik at det skal sendes bilder, så skal det sendes bilder.. [:@][:@][:@] Uansett om man ikke kommer seg på nett eller ikke... Nå har disse pakkene stått stille lenge nok! Og ja, det er ekstremt rart om begge disse pakkene er blitt borte!! Åååh, kjenner virkelig irritasjonen nå...


vet det .
utroligt plagsomt dette faktisk[:)]

vet ikke hvor lenge jeg skal vente for å få den erstatta heller og ikke vet jeg hva den er verd heller[8|]

hva mener dere?

er der håp?


Vi venter ei uke ellerno, så ser vi hva som skjer. [;)] Jeg var i besittelse av pakka før dette stoppet, og jeg anslår verdien til å være et sted mellom 300-500 kr. Jeg vet at bare stæsjet jeg hadde oppi har en verdi på rundt 100-150 kr såh.. Det er nå jeg angrer på at jeg ikke sendte til januar_baby [:D][&:]

 
ikke din feil ,du kunne jo ikke vite at det ble sån[:)]
 
ORIGINAL: Jeanies lille verden

ORIGINAL: nica85

ORIGINAL: Jeanies lille verden

*tenkte jeg skulle blåse meg opp, men lister meg stille ut igjen* [8D]


Hihi, tror jeg er blåst opp for både deg og meg [;)][8D]

Ja jeg så det [8D]

men smash hadde jo snakka med henne?? kunne hun ikke gitt mobilnr eller noe, sendt bilder pr mms evt da?? var jo det jeg skulle gjøre da vi skulle levere inn dataen, kan ikke være sååå vanskelig å ta ansvar for noe man er med på??? [:@]

 
har fått tlf nr hennes og fåreslått mms bilder ,har gitt henne mail adressen også ,men vi får la denne ligge ei uke til så ser vi[:)]
 
synes bare det er utrolig teit at alle skal måtte erstatte denne for noe hun har gjort[:@]
for tror ikke hun kommer til å betale heller ,da blir jeg sjokka.
 
fikk denne meldingen fra dina_ i kveld[:)]
 
ja har skrevet avsender.
fikk den i retur på fredag.
pakken hadde blitt ødelagt.
mangla 2 ting som jeg hadde lagt oppi...
men putter oppi noe nytt.
fint om du har mulighet te å sende meg adressen på ny.
 
da skrev jeg at hun heller kunne sende den til meg så skulle jeg sende den videre[:)]
 
så da får vi krysse fingrene på at den denne gangen kommer frem i løpet av uka[;)]
har ikke gitt feil adresse iallefall[:D]
 
håper det er i orden[:)]
 
 
Jeg fikk en EKSTREMT suuuur melding med masse drittslenging av ho i stad...
Men jeg driter i det.
Ho sa at den hadde blitt sendt i retur fordi jeg hadde gitt ho feil adresse.
Hehe, ho er en luring, sier det samme til meg og samt!!

Men men... Da satser vi på at pakka er på vei i morgen.
 
huff, det er dette som er det kipeste med hele greiene, ikke noe kjekt når noen holder på sånn, håper for din del at det order seg samt
 
Ikke kommet frem her heller?
 
nei ,men hun sa hun sendte den på onsdag og det er jo ikke mange dagene siden[:)]
x fingrene på at den kommer før fredag[:)]
 
har sagt til henne at hvis ikke pakken er kommet til fredag så føler jeg at den må erstattes.
 
ORIGINAL: samt

nei ,men hun sa hun sendte den på onsdag og det er jo ikke mange dagene siden[:)]
x fingrene på at den kommer før fredag[:)]

har sagt til henne at hvis ikke pakken er kommet til fredag så føler jeg at den må erstattes.

 
 
 
 
 
Ja, skal sende ho sms igjen på tirsdag om pakken ikke har kommet frem da...
Nå er jeg drittlei av å vente og rett og slett SUR!!
Er sååå råttent gjort!!!
 
motok smash sin vandrepakke jeg i dag[:)]
 
så håper da at min vandrepakke dukker opp hos embla på mai forumet[:D]
 
pakken kom til eembla i dag så den blir sendt videre til januar_baby i morgen[:D]
 
ENDELIG[:D]
 
ORIGINAL: ^eembla^

pakken blir sendt før kl 3 i morgen, kl 3 sendes posten fra butikken så er vell hos neste mann om et par dager!! Masse fint oppi der[:D]

Synd jeg ikke var med på denne å kunne pitle hehe!!! Kos deg med pakken når den kommer hjem! Så får jeg vente på Smash sin[:D][:D]


Så gøy, gleder meg [:D][:D]
Men kan jeg spørre hvorfor den er havnet hos deg om du ikke var med på runden? [8D]
 
Da var pakken kommet til meg [:D][:D] Trur nå iværtfall det er denne, har bare åpnet men ikke sett så nøye på den.
Går gjennom ikveld å sender mest sannsynlig i morgen [:D]
 
åå så kjekt[:D]
 
ikke glem bildene , er sprekkferdig av nysjerrighet jeg på hva som er oppi[:D]
 
kan du ta ett av heile pakken også utenom ut og oppi?[;)]
 
ORIGINAL: samt

åå så kjekt[:D]

ikke glem bildene , er sprekkferdig av nysjerrighet jeg på hva som er oppi[:D]

kan du ta ett av heile pakken også utenom ut og oppi?[;)]


Det skal jeg gjøre skjønner du så får du se [:D]
 
oppdatert med nye bilder[:)]
 
og januar_baby sa hun skulle sende den i morgen[:D]
 
gled deg jeanie ..  masse fint[:)]
 
NEEI.
Samt, jeg så første innlegget nå. Står jo at du ville ha de marihønene, tok jo 3 slike jeg [&:]
Har lokket konvolutten no, men om du vil så kan jeg sende dem til deg? Fikk jo så dårlig samvittighet nå som jeg så det [&:]
 
ORIGINAL: Jeanies lille verden

Åh, gleder meg [:D]

Skulle kjøpe boblekonvolutt idag, men dem var fri for den str jeg skulle ha [&:] hadde bare den til 65 kr...
Den blir sikkert for liten...?? [8|]


Er vel A4 jeg har, men har vanlig å ikke boble, den kom i vanlig ogå så.
Alt ligger i en pose også er det jo bare å teipe litt godt :)
 
Back
Topp