Vand!

KathMor

Forumet er livet
Du, siden jeg sitter her alene , strikker og er i kjase-humør [8D]

Hvordan hadde du synes det hadde vært med en baby til nå? At du akkurat hadde fått?

Bare for gøy leker jeg med tanken om 3, selv om jeg realistisk vet at sjansen er liten, og at jeg nå ikke hadde orket, er det gøy å leke litt [8D] Og da hadde det blitt 2 år igjen kaaaanskje 3 - så Emma 4-5, Isabelle2-3 så en liten mini.... Du hr jo litt større aldersforskjell da [:)] Men hvordan tror du det hadde gått? Hadde du hatt hår igjen på hodet? [8D] Hvar det greit med Ine siden hun var så gammel - hun var ganske selvstendig da?

Kjase-mase-humør[8D] NEIDA! [:D]

Å herregud sier jeg bare! [&:] Jeg klarer ikke tanken på enda mer mangel på nattesøvn! [&:]

Men det hadde nok gått VELDIG bra! Emmeli blir jo tre år og er ganske så selvstendig allerede! [;)] Ine er jo så stor at hun greier jo seg selv, men samtidig er det jo viktig å huske på at hun er ei lita jente hun også! [;)]

Det JEG tenker mer på er tiden!!! Hvordan skal jeg ha tid til å følge opp TRE unger når jeg allerede er litt i tidsklemma når det gjelder å følge opp skolearbeid, foreldremøter, foreldrearragement, treninger, osv osv? [8|] Og ikke minst; to stk som må betales barnehageplass for...................

Nei, dette er vel gjennomtenkt egentlig, og vi føler oss ferdige! [:D]

Men dere!!!! DU!!!!! DU er ikke ferdig, du får en gutt om ett par-tre år! Og det klarer du UTMERKET! [:D][:D][:D][:D]

Nei men jeg har og tenkt på det, du har mange gode poeng! Altså jeg kan jo ikke få nr 3 bare fordi jeg vil ha mage igjen og en liten baby - de blir jo tross alt i livene våre en liten stund [;)] Og det blir jo en annen form for travelt når de blir store også, en skal kjøes til håndball, en til ridning, så er det kamper i helgene, så skal de til venninner, så skal de ha hjelpe med lekser og som du sier; det kreves energi og tid! Alle skal jo få sin tid [:)] Og ikke minst skal man ha råd til det! Alle skal få dra på klasseturer, drive med sin hobby osv..

Men så er det meg da, jeg liker tanken på den store familien... Mange barn og liv i hagen en sommerskveld, grilling og bare kos (haha bare kos [8D]), juleaften med mange barn, mamma og pappa og alle sammen... ser for meg mamma også bor nærme oss.. Plass så pappa og kan komme på besøk. Jeg er sånn familie person, og det føles riktig med en stor familie!

jaja, har litt tid igjen enda, 2-3 år - skal være ferdig når jeg er 30 [8D]

Og Emma er da i hvertfall ute av trassen når den tid skulle komme , og da tenker jeg at jeg får ny verden [8D] Har en magefeeling på at Isabelle på langt nær ikke blir så full av "liv" som Emma [8D] Hun er nok mere rolig og avbalansert hehe...

selv om du har limiten på 30, så har du jo to tette nå, da gjør det ingenting om du venter til de er litt større! Så får du "fordelt" det litt! [;)]

Jeg derimot har så stor forskjell på mine to, at 15 år med småbarn frister ikke..... Du fikk to på rappen nå, og da gjør det vel ingenting om du venter litt, så kommer attpåklatten?[:)]

Er veldig familiemenneske jeg også, og hadde ALDRI klart meg uten dem rundt meg! [8D] Men det føles så rett nå... to gull - that`s it! [;)]

og som du sier; få flere barn fordi man har lyst på baby er TULL OG IDIOTI!!!!!!!! [;)]

Back
Topp