vampire diaries

MammaTilEmilie

Gift med forumet
når begynner sesong 2?

blir det på Fem eller på Tvnorge?

Lurer jeg også på! [:D]

sesong 1 er ikke ferdig enda[:)]

vet ikke når det begynner på igjen[:)][8D]

søøøøren..
syns og huske att det var en som la inn når vampire diaries begynte igjen og Frustrerte fruer og sånn..

dyttehjelp? :D

ORIGINAL: MammaTilEmilie

søøøøren..
syns og huske att det var en som la inn når vampire diaries begynte igjen og Frustrerte fruer og sånn..

dyttehjelp? :D

det var meg...
men det var nye sesonger i USA for nedlastning...

aner ikke når noe er på tv dessverre....

og 1.sesong er ikke ferdig på tv ennå. de har bare vist 9 episoder tror jeg,og det er 22 episoder...

Ååååja ..
da får eg bare vente i spenning da :D

Jeg tror sesong to begynner i usa 9 september[:)]

Sendte mail til kanal 5 ang. om når sesong 2 begynnte, og dette fikk jeg til svar:

[font="sans-serif"]Dessverre vet vi ikke på nåværende tidspunkt eksakt når vi vil vise sesong 2 av serien "Vampire Diaries".

[font="sans-serif"]Det er imidlertid slik at sesong 1 for tiden vises på FEM torsdager kl. 20:00. De første 9 episodene er tidligere vist på TVNorge, men fra uke 33 - d.v.s. torsdag 19. august - sendes resten av den første sesongen i førstegangsvisning på FEM. Sesong 1 er dermed ikke ferdig før i midten av november.

[font="sans-serif"]Kanskje blir det slik at sesong 2 starter umiddelbart etterpå, men mest sannsynlig må du nok vente til januar/februar neste år.

[font="sans-serif"]Beste hilsener,

Vivi R. Trøsvik
Information Manager / Informasjonsansvarlig FEM

ORIGINAL: Elena salvatore

stemmer[:D][:D][:D]

gleder meg som en unge...
(gubben også,han er helt hektet her)

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

Dere er ikke alene[:)]

Superhekta[:D]

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

Dere er ikke alene[:)]

Superhekta[:D]

Signerer :) er bare 1 mnd igjen [:D]

Slik at jeg forstår det rett, så når vampire diaries sluttet av sist gang - så sluttet det før sesongen var over? [:D]

Åh jeg gleder meg som en unge til vi kan begynne å laste det ned [:D]

ORIGINAL: MammaTilAndreas

Slik at jeg forstår det rett, så når vampire diaries sluttet av sist gang - så sluttet det før sesongen var over? [:D]

Ja de sendte bare de 9 første episodene sist. Er vel 22 episoder i første sesong så de har igjen en del nye der.

ORIGINAL: *Månestråle*

Ja de sendte bare de 9 første episodene sist. Er vel 22 episoder i første sesong så de har igjen en del nye der.

Ååå, da må jeg vell fortsette å følge med da!
Vet du hvilken episode de er kommet til nå? Og det er på tvnorge, onsdag 20.30? [:D]

Vet du hvilken episode de er kommet til nå? Og det er på tvnorge, onsdag 20.30? [:D]

Aner ikke.. Jeg tar opp alle seriene jeg følger og ser når det passer ;) Sjekk tvnorge.no

står lenger oppe i tråden om hvor og når det går.

Back
Topp