MammaTilEmilie
Gift med forumet
når begynner sesong 2?
blir det på Fem eller på Tvnorge?
blir det på Fem eller på Tvnorge?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MammaTilEmilie
søøøøren..
syns og huske att det var en som la inn når vampire diaries begynte igjen og Frustrerte fruer og sånn..
dyttehjelp? :D
ORIGINAL: Elena salvatore
Jeg tror sesong to begynner i usa 9 september[:)]
ORIGINAL: Snuppo og Sneipen
stemmer[:D][:D][:D]
gleder meg som en unge...
(gubben også,han er helt hektet her)
ORIGINAL: Snuppo og Sneipen
stemmer[:D][:D][:D]
gleder meg som en unge...
(gubben også,han er helt hektet her)
Dere er ikke alene[:)]
Superhekta[:D]
ORIGINAL: MammaTilAndreas
Slik at jeg forstår det rett, så når vampire diaries sluttet av sist gang - så sluttet det før sesongen var over? [:D]
ORIGINAL: *Månestråle*
Slik at jeg forstår det rett, så når vampire diaries sluttet av sist gang - så sluttet det før sesongen var over? [:D]
Ja de sendte bare de 9 første episodene sist. Er vel 22 episoder i første sesong så de har igjen en del nye der.
Ja de sendte bare de 9 første episodene sist. Er vel 22 episoder i første sesong så de har igjen en del nye der.
Ååå, da må jeg vell fortsette å følge med da!
Vet du hvilken episode de er kommet til nå? Og det er på tvnorge, onsdag 20.30? [:D]
Ååå, da må jeg vell fortsette å følge med da!
Vet du hvilken episode de er kommet til nå? Og det er på tvnorge, onsdag 20.30? [:D]