Vamlig melk

*Flatula*

Gift med forumet
Er det noen her som har begynt å gi det til de små??? Er bare litt nysgjerrig. Jeg har ikke begynt å gi Trym det enda (tør liksom ikke helt enda).

Han har fått smake og han liker det, men han drikker mme ennå[:D]

Live også..
ORIGINAL: 3barn

Nei, venter til hun er et år.

Linnea og [;)]

Her går det bare i mm og vann/babyjuice.
Venter til hun er 1 år.

Noen her inne nevnte at man kunne gi dem yougurt naturell???? Er det sikkert????

malin ogsåp.. hun begynner jo å få det i barnehagen om en mnd så da ville jeg bare sjekke om hun liker de.. og det var stos suksess..[:)]

jorunn får kun "vanlig" melk. har gjort det snart 2 mnd. i norge sier de et år i andre land sier de 6 mnd. jeg prøvde meg frem og det funker bra så langt.

oskar får en flaske med mme om morgenen - og så får han litt vanlig melk til brødmåltidet. det funker helt supert - melk er godt! [:D]

Har såvidt gitt Trym litt, men det er veldig lite. Ikke en kvart kopp engang. Men han likte det. Youghurt derimot, det kan ikke stoppes. Han blir kjempe sint når begeret er tomt[:D]

ORIGINAL: * Gullungen *

Her går det bare i mm og vann/babyjuice.
Venter til hun er 1 år.

Noen her inne nevnte at man kunne gi dem yougurt naturell???? Er det sikkert????

Det skal være sikkert ja, de anbefalte yougurt på 10 mnd kontrollen her, eneste var at man kanskje kunne unngå de med mest sukker i. Er i alle fall en stor hit her! Melk har hun ikke fått, bare mm og vann her i huset.

Solveig får vanlig melk hver dag! Vi fikk beskjed om at siden hun får mm og vanlig melk samtidig nå i starten så skal det gå bra! Vi spurte HS om råd da jeg ville slutte å amme! Og fikk beskje om at vi ikke trengte å venne henne til mme for å så venne henne til kumelk om en mnd. Så vi gikk rett på kumelka! [:)]

HS sa at siden jeg har ammet Solveig i over 10 mnd så kunne vi gå rett på kumelk (i tillegg til mm i starten) ,mens de barna som fikk mme burde vente til de var 1år! Det er fordi mm hjelper kroppen til å fordøye vanlig melk![;)]

ORIGINAL: ACtrine*

Solveig får vanlig melk hver dag! Vi fikk beskjed om at siden hun får mm og vanlig melk samtidig nå i starten så skal det gå bra! Vi spurte HS om råd da jeg ville slutte å amme! Og fikk beskje om at vi ikke trengte å venne henne til mme for å så venne henne til kumelk om en mnd. Så vi gikk rett på kumelka! [:)]

HS sa at siden jeg har ammet Solveig i over 10 mnd så kunne vi gå rett på kumelk (i tillegg til mm i starten) ,mens de barna som fikk mme burde vente til de var 1år! Det er fordi mm hjelper kroppen til å fordøye vanlig melk![;)]

hmm.. Da vet jeg det. [:)][;)] 

Back
Topp