Valpen vår..

Herregud så søøøøøt!!! [:)]
Vi skal omplassere hunden vår, så blir nok ikke noe hund her på mange år fremover.

Herregud, så nydelig! Husker da Romeo var så liten tass

Prisene har steget en del siden den gangen ja[&:] Betalte 9 store for han den gangne, og når jeg var tvungen til å selge han 3 år senere så fikk jeg 15[:-]

ORIGINAL: Baby Rickardsson

Prisene har steget en del siden den gangen ja[&:] Betalte 9 store for han den gangne, og når jeg var tvungen til å selge han 3 år senere så fikk jeg 15[:-]

ja han er herlig[:)]
har du hatt chihuahua og?[:)]

ORIGINAL: Marie__

Ja, jeg kjöpte en korthår fra et sted utenfor Stockholm når jeg var 20. Og så måtte jeg selge når jeg ble alene med Nicolai. Bodde i 2 etg i leilighet og null tid til stakkaren.

Cold Rock´s Båtsman aka. Romeo

Nydelig [:D][:D]

Chihuahua er nok ikke helt min rase... og skal ha 2 kull selv i år.... så nok å finne på.[;)]

ORIGINAL: Marie__

Ja, jeg kjöpte en korthår fra et sted utenfor Stockholm når jeg var 20. Og så måtte jeg selge når jeg ble alene med Nicolai. Bodde i 2 etg i leilighet og null tid til stakkaren.

Cold Rock´s Båtsman aka. Romeo

Så fin han var[:)]

ORIGINAL: TonjeJenta

Nydelig [:D][:D]

Chihuahua er nok ikke helt min rase... og skal ha 2 kull selv i år.... så nok å finne på.[;)]

Ja da har du nok å ta deg til[;)][8D]

Oi det var mye penger for en hund....Sikkert noen som kjøper den lille skjønningen[:D]

Back
Topp