Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: meggi
[:D] ÅÅÅ Gitte87 [:D] han dominerer deg, det må du ikke tillate, spray litt vann på han når han gjør det, dytt han selvfølgelig vekk og si kraftig nei, HVER ENESTE GANG, aldri la han holde litt på, bare for å vise det til andre og sånt, Du er sjefen ikke han.,., [:)]
ORIGINAL: stardust
jokking kan også komme av stress og rastløshet,vil leke,ut osv![:)]
Vil bare si at det er forskjellige måter å ta etter nakkeskinnet da. Mente ikke at dette skulle gjøres på en brutal/slem eller vond måte.Ville bare poengtere at dette er et problem som bør løses,og jo før jo bedre.
Vil bare si at det er forskjellige måter å ta etter nakkeskinnet da. Mente ikke at dette skulle gjøres på en brutal/slem eller vond måte.Ville bare poengtere at dette er et problem som bør løses,og jo før jo bedre.
Tydeligvis så er det forskjellige meninger om å ta noe som helst etter nakkeskinnet jah., kunne ikke falt meg inn engang å tatt etter nakkeskinnet på en ''snill (?) måte., [:-]
Tydeligvis så er det forskjellige meninger om å ta noe som helst etter nakkeskinnet jah., kunne ikke falt meg inn engang å tatt etter nakkeskinnet på en ''snill (?) måte., [:-]
ej vil aldri ta han i nakkeskinnet... da sei ej heller nei
ORIGINAL: Gitte87
ej vil aldri ta han i nakkeskinnet... da sei ej heller nei[;)]
Et nei burde holde i massevis
Nå har jo du en liten hund da, men i mitt tilfelle sa de "kloke hundefolk" at man ikke burde "venne hunden" til en straff man ikke kan gjennomføre for alltid. Feks kunne jeg uten problem ha tatt hunden min i nakken da den var liten, nå derimot har jeg ikke sjans, han veier over 50 kg og jeg må ærlig innrømme at å ta han i nakken nå har ingenting for seg! Et bestemt NEI derimot får han til å skjønne at nå er grensa nådd.
Er i utgangspunktet i mot fysisk avstraffelse av både hund og barn jeg