Valp og små barn

Pelsen ja... Den er kjempe lett å holde fin[:D] Japanerene er en av de få.. om ikke den eneste som har skittavstøtende pels[:)]. Hvis du er flink til å børste en gang i uken.. eller en gang annenhver uke så har du en fin hvit flokefri hund lenge:) Jeg selv har ikke armer lengre til å børste så jeg satte han bort nå for første gang.. ble sååå fin:)
Og pelsen er veldig fin sånn sett at pelsen legger seg på utsiden.. og stikker ikke inn i sofarer/gensere osv... :)

Ja så hvis en børster den litt hver dag så holder den seg fin. Røyter vel en del da kan jeg tenke meg?  Men men, pelsstell er jo gøy da [:D]

ORIGINAL: twinmom

Vi hadde valp på 6 mnd når vi fikk tvillingene... gikk kjempe fint[:D] en standar dachs.. han elsket de, passet på de osv. men måtte desverre selge han igjen da vi ikke hadde tid til han[:(] visste ikke vi skulle ha tvillinger da vi kjøpte han...

Så trist at dere måtte selge han igjen da... men det hadde vel blitt litt mye  [:)] Vi håper det skal gå bra vi også. Får være flinke til å sette grenser både for hund og barn.

Den røyter jo en del.. Den har 3 lag med pels.. men pelsen er ikke så plagsom som med andre hunder.. Labrador.. golden setter osv.. der setter / stikker pelsen seg ned i tøyet/sofaen osv.. mens med en Japaner så legger pelsen seg utenpå.. veldig lett å bare stryke over så fjerner du det..

ok, men det er jo bra, Er vant til sorte lange stive hundehår fra den hunden vi hadde tidligere. Der bare datt håra av når han leet seg [:D]. kunne telle 1001, 1002, osv hver gang han klødde seg...

Hehe... det slipper du her;) Kommer i dotter! [:)] Lykke til i alle fall.. må få se noen valpebilder når du har tatt noen av den kommende valpen din:) Elsker som sagt Japanere!

Lykke til i morgen.. og se etter Nico.. den ligner veldig på min.. nesten identiske.. bortsett fra at Nico er litt over 1 cm høyere enn min.. Men ellers helt like faktisk! [;)]

ja det blir spennende, torsdag drar vi bort. skal sende deg noen bilder når vi får valpen. Takk for gode tips [:D]

Back
Topp