Valp og hundemat!

ORIGINAL: KungFuPanda.

ORIGINAL: *Frk.Mamma

ORIGINAL: *Frk.Mamma

Vom og hundemat er det foret.. Men ser kranglefanten svarte før meg[;)]

oki jeg trudde det var et for jeg hehe her kaller vi det nelig bare for vom liksom hehe.

men ga du det til din staff nården var valp også?? for vi spurte dyrlegen de sa nei pga leddene kunne værke på hunden da,men dyrebutikken hadde aldri hørt om det og siden flere oppdrettere annbefaler det så vet vi liksom ikke om vi da må gi tørrfor til hu blir større. for hu er ikke så glas i tørrfor men har fått smake vommenog det syns hu var kjempe godt

Ja.. Fått V&H hele livet... Eller fra 5-6 uker..
Dyrleger hater det foret.. For de tjener penger på å selge Royal og Hills [;)]
Hvor bor du? Alle dyrebutikker her selger det...

ja det venninda mi sa og at dyrlegen sa det bare for  at vi da ikke skal kjøpedet ogdaheller kjøpe for hos dem.vi bor i vestfold men på dyrebutikk er dte vel ganske så dyrt? hvertfall så var det en mann oppi her som dreiv og solgte det foret og han tok 350kr for 20kg blokk

Hva med å ta en tur til trøgstad?
Men vet om flere der nede som kjøper det. Kan høre med de hvor de kjøper henne[:)]
Du får sjekke ut www.sbtforum.net og www.sbtforum.no

hehe gidder ikke kjøre så langt er ensom selger det 15 min herifra venninda mi kjøper derifra så da reiser vi bare ditt og kjøper [:)]

Her har han fått V&H siden han var bitteliten, som eneste fòr! Funker fint!
Greit å gi litt bein, griseører/haler o.l. ved siden av da :)

(Heter forøvrig ikke engstaff/engelsk staff el.l. Stafforshire Bull Terrier, med forkortelse Staff, er det riktige[;)])

Ikke vom til valper har jeg alltid hørt. Jeg har st bernardshund og han kunne ikke få vom før han var fullvoksen ca 2,5 år. Men nå vokser jo de Enormt første åra da,så det er for å beskytte beina hans at de ikke skal ha vom før de er voksne. Men hadde hørt med noen dyrleger om jeg var deg.

ORIGINAL: surrehodet

Ikke vom til valper har jeg alltid hørt. Jeg har st bernardshund og han kunne ikke få vom før han var fullvoksen ca 2,5 år. Men nå vokser jo de Enormt første åra da,så det er for å beskytte beina hans at de ikke skal ha vom før de er voksne. Men hadde hørt med noen dyrleger om jeg var deg.

Vi har stor hunderase, hun er 12uker nå. Og vi fikk med vom og hundemat av oppdretterne. De hadde også fått 50% tørrfôr og 50% V&H fra de begynte med fast føde. De fikk tilogmed en hel geitekilling en gang [8D]
Og når jeg hadde labrador fikk hun kun V&H, det samme med dobbern [:D]

Back
Topp