Valmuefrø

Sol1234

Blir kjent med forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Hei:D
Jeg er nok over gjennomsnittet stresset for ting, men noen andre som har tenkt over at man ikke bør spise valmuefrø? Jeg har spist flere rundstykker med valmuefrø på, men begynte plutselig å tenke at det kanskje ikke var bra med tanke på at det kan inneholde opium:oops:
 
Jeg tenker at alt med måte! Jeg har ikke fått beskjed om å holde meg vekke ifra valmuefrø! :hilarious:
 
Tror det skal ekstremt mye til før det utgjør noen risiko. Ville ikke bekymret meg for det :) har ikke hørt at gravide skal unngå det heller.
 
Det har jeg spist som før :) Elsker rundstykker med det på, og ikke tenkt over at det kan være dumt :) Lite er bedre enn et sykt luftig og lyst rundstykke med masse valmuefrø på, toppet med smør og nugatti air :hilarious: Kunne levd på det, hehehe
 
Det har jeg spist som før :) Elsker rundstykker med det på, og ikke tenkt over at det kan være dumt :) Lite er bedre enn et sykt luftig og lyst rundstykke med masse valmuefrø på, toppet med smør og nugatti air :hilarious: Kunne levd på det, hehehe

Helt enig :hilarious:
 
Jeg kan spør jordmor om det :hilarious: sitter på kontoret akkurat nå for å ha time! :D
 
.... jeg visste at jeg hadde glemt noe! :hilarious: jeg ble satt ut av at det tok jordmor 15 min å finne hjertelyden og at livmora mi har kommet såpass høyt opp! Hadde hun ikke visst termindato så hadde hun trodd jeg var over halvveis.. :laughing021
 
.... jeg visste at jeg hadde glemt noe! :hilarious: jeg ble satt ut av at det tok jordmor 15 min å finne hjertelyden og at livmora mi har kommet såpass høyt opp! Hadde hun ikke visst termindato så hadde hun trodd jeg var over halvveis.. :laughing021

Hehe.. Fullt forståelig :hilarious: men så bra alt var bra på kontroll :D
 
Back
Topp