Vallergan...

Ranveig!

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Var hos fastlegen i dag for å diskutere litt problema til guten vår. Han meinte det ikkje er nødvendig å plage guten med blodprøver (eg kunne tenkt meg ein grundig sjekk av f.eks. vitaminer så eventuelle manglar blir oppdaga før vi begynner utredning pga åtferdsvanskar), så lenge han ikkje har vondt eller er veldig trøtt osv.

Spurde om råd for søvnen, då guten alltid har sove lite og no søv mellom 8 og 9 timar i døgnet som seksåring. Legen snakka om Melatonin, men sa så at det var litt kronglete å få sidan det ikkje er godkjent som legemiddel her til lands enno. Men vi kunne gjerne prøve Vallergan i nokre dagar for å sjå om det kunne hjelpe han til å finne roen om kvelden.

Gav han 2,5 ml tre kvarter før leggetid, 10 min etter han la seg sov han! Kvart over åtte! No må vi sjølvsagt ta med at vi nettopp har stilt klokka og han våknar ein time tidlegare om morgonen av den grunn, men uansett så er dette heilt fantastisk, det er minst ein time tidlegare enn vanleg!

Legen sa vi skulle prøve nokre kveldar og sjå kva som skjer. Viss han no faktisk får ein time eller to meir søvn i løpet av døgnet kan det jo hende at det vil virke positivt inn på "alt anna"  og...

Er det nokon her med erfaring med Vallergan som innsovningshjelp?

Jeg hadde nok gjort som legen foreslo jeg da. Siden for litte søvn har innvirkning på alt annet i kroppen også. Er de slittene og for litte søvn, blir de urolige, kan bli sinte og grettene og til tider hypper

Jenta her har valargan som fastmedisin. Ho har ingen hangover siden ho tar disse tidlig på kvelden ho får de ved 17.30-18 om kvelden er i seng til 18.30-19 vanligvis

Frøkna mi gikk på melatonin i 2 år, men følte ikke at det fungerte:( 
vi begynte på vallargan i sommer og da sovnet hun med en gang, men hun blir veldig hangover uansett når hun får det:( hun blir trøtt og sliten hele dagen etter å veldig sutrete.
jeg prøvde samme dosen hun fikk selv og dagen etter var jeg helt kjørt, føltes ut som man hadde vært på fylla en uke. Men jeg tror alle reagerer forskjellig. men jeg valgte å slutte med den for hun ble så annerledes av det!

men har noen prøvd caradin eller hva det heter?

theahansen skrev:
Frøkna mi gikk på melatonin i 2 år, men følte ikke at det fungerte:( 
vi begynte på vallargan i sommer og da sovnet hun med en gang, men hun blir veldig hangover uansett når hun får det:( hun blir trøtt og sliten hele dagen etter å veldig sutrete.
jeg prøvde samme dosen hun fikk selv og dagen etter var jeg helt kjørt, føltes ut som man hadde vært på fylla en uke. Men jeg tror alle reagerer forskjellig. men jeg valgte å slutte med den for hun ble så annerledes av det!

men har noen prøvd caradin eller hva det heter?

Vi er no i gang med Vallergan igjen etter pause på ei veke pga sjukdom (når guttungen har 40 i feber og uansett sovnar på fanget kl 18.30 ser eg ikkje akkurat behovet..). Han har sove 11 timar i natt, og har vore i fin form i dag. Ikkje klaga verken på kvalme eller hovudverk (noko han gjorde litt forrige gong vi prøvde). Fekk dosen sin igjen i kveld og slukna i det eg la han.

Når du prøvde sjølv: Kor lang tid tok det før du sovna? Blei du sånn uhyre-trøtt-umulig-å-holde-augene-oppe, eller "berre" døsig? Når sovna du, og når pleier du å sovne? Har litt lyst til å prøve sjølv, men må ta det ein dag eg ikkje er aleine med ungane (og ikkje skal på jobb om morgonen for sikkerhets skuld).

Har ikkje høyrd om den andre medisinen du nevner.

Jeg tok den når jeg hadde barnefri! sovnet ca 1,5 time etter at jeg tok den, men ble veldig døsig kanskje en halv time etter. Men våknet med verdens kjipeste hodepine.
Jeg tok den kun forde jeg ville vite hvordan det kunne føles dagen etter, datteren min kan ikke kommunisere når dt kommer til vondt eller ubehag så derfor valgte jeg å prøve. men kan godt forstå hennes ubehag hvis hun blir sånn som jeg ble.

Melatonin har jo ingen bivirkninger, og kunne ønske at hun hadde reagert på det. 
for hun sover ingenting på natten, eller det er mer sånn 15 min her og der, så ønsker veldig en natt med søvn. Og det skal ikke være så vanskelig å få tak i, i usa,holland tyskland + flere land selger jo dette i kiosker og butikker.
og er bare for legen å skrives et sånn registrerings vedtak så får du det ut på apoteket :)

Men jeg skal på sykehuset til uken å da skal jeg høre med dem ordentlig om hva hun kan få.

Skjønar godt at du ville prøve. Kan tenke meg å prøve eg og, og kjem til å gjere det dersom guttungen har problem med bivirkningar. Både i går og i dag har han oppført seg som normalt (kva no enn det betyr), men har sove meir. I natt sov han (bak i bordet, kryss i taket, osv) frå 20 til nesten 8.30!! Han pleier å sove godt, men sovnar vanlegvis seint/har vanskar med å finne roen.

Har lyst til å prøve melatonin til han. Tenker at han sikkert får det frå legen dersom vi viser at han fungerar bedre på dagtid når han søv meir. Han skal jo ikkje ta Vallergan over tid.

Ranveig R skrev:
Skjønar godt at du ville prøve. Kan tenke meg å prøve eg og, og kjem til å gjere det dersom guttungen har problem med bivirkningar. Både i går og i dag har han oppført seg som normalt (kva no enn det betyr), men har sove meir. I natt sov han (bak i bordet, kryss i taket, osv) frå 20 til nesten 8.30!! Han pleier å sove godt, men sovnar vanlegvis seint/har vanskar med å finne roen.

Har lyst til å prøve melatonin til han. Tenker at han sikkert får det frå legen dersom vi viser at han fungerar bedre på dagtid når han søv meir. Han skal jo ikkje ta Vallergan over tid.

i teorien ikke,men i enkelte tilfeller så får unger disse i lenger perioder

Her så har verken jeg eller gubben merket noe hengover når vi prøvde den. Jenta her virker uthvilt og blid når ho har de

bondekone skrev:

Ranveig R skrev:

i teorien ikke,men i enkelte tilfeller så får unger disse i lenger perioder

Her så har verken jeg eller gubben merket noe hengover når vi prøvde den. Jenta her virker uthvilt og blid når ho har de

Hm.. Ja, det er klart at det kan vere nokon som har andre behov og at fordelene veier opp for eventuelle ulemper. Når det gjeld guten vår så tenker eg i alle fall at dersom han får prøve Melatonin og det fungerar så må det vere bedre for han å få eit det enn Vallergan, sånn med tanke på bivirkningar.

Det går forresten strålande med Vallergan her... Han prøvde i tre dagar, så var han sjuk ei veke (og sov mykje utan medisin), og no etter han blei frisk igjen har han fått Vallergan sju dagar. Han har sove ca 11 timar kvar natt og er *muligens* bittelitt enklare å ha med å gjere. Tenker vi skal prøve å medisinere annankvar kveld (eller er det bedre å f.eks. gje han halv dose?), for å sjå om han beholder søvnrytmen når vi trappar ned på medisinen.

Ranveig R skrev:

Hm.. Ja, det er klart at det kan vere nokon som har andre behov og at fordelene veier opp for eventuelle ulemper. Når det gjeld guten vår så tenker eg i alle fall at dersom han får prøve Melatonin og det fungerar så må det vere bedre for han å få eit det enn Vallergan, sånn med tanke på bivirkningar.

Det går forresten strålande med Vallergan her... Han prøvde i tre dagar, så var han sjuk ei veke (og sov mykje utan medisin), og no etter han blei frisk igjen har han fått Vallergan sju dagar. Han har sove ca 11 timar kvar natt og er *muligens* bittelitt enklare å ha med å gjere. Tenker vi skal prøve å medisinere annankvar kveld (eller er det bedre å f.eks. gje han halv dose?), for å sjå om han beholder søvnrytmen når vi trappar ned på medisinen.

Tror jeg heller hadde gått for å trappe end på dosen og sett en å ta annenhver dag

bondekone skrev:

Ranveig R skrev:

Tror jeg heller hadde gått for å trappe end på dosen og sett en å ta annenhver dag

Var det vi kom fram til vi og. Då prøver vi halv dose i nokre dagar for så å prøve utan.

Ranveig R skrev:

bondekone skrev:

Ranveig R skrev:

Var det vi kom fram til vi og. Då prøver vi halv dose i nokre dagar for så å prøve utan.

lykke til

Back
Topp