*Vintermamma*
Forelsket i forumet
TUUUUSEN takk for lykkeønskninger og støttende ord jenter!
Dere er så gode[:)]
Skal oppdatere imorgen[:)][:)][:)]
Dere er så gode[:)]
Skal oppdatere imorgen[:)][:)][:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Kizzapus
Mye kritikk her ser jeg.
Men syns ikke vi kan dømme her uten vi er i samme situasjon.
At barn våkner hyppig når de er små er selvsagt vanlig, men det er ikke vanlig å sove kun 1t sammenhengende gjennom en hel natt over lang tid. Da har man søvnproblemer.
Du er sikkert kjempe sliten, og jeg tipper ikke dette har vært et lett valg for deg i utgangspunktet
Vet ikke om jeg hadde våget det.
Men hvis du og legen kom fram til at det var best å prøve dette, så er det nok forhåpentligvis det.
Lykke til, håper det funker for dere
Sender over en klem[:)]
ORIGINAL: elva*
Mye kritikk her ser jeg.
At barn våkner hyppig når de er små er selvsagt vanlig, men det er ikke vanlig å sove kun 1t sammenhengende gjennom en hel natt over lang tid. Da har man søvnproblemer.
Du er sikkert kjempe sliten, og jeg tipper ikke dette har vært et lett valg for deg i utgangspunktet
Men hvis du og legen kom fram til at det var best å prøve dette, så er det nok forhåpentligvis det.
signerer denne jeg! [:)]
ORIGINAL: Sooola*
Som sagt over her, sliter med akkurat det samme!
Og vi har prøvd diverse, men ingen hjelp..
Neste trinn blir nå å høre med legen om denne medisinen..
Og så klart, det er veldig omdiskutert!
Men det er IKKE vanlig at en 1 åring ikke sover mer enn en halv time/time sammenhengende gjennom hele natta!
Det får du/dere over meg her, meg ikke til å tro på![:-]
Å våkne ett par ganger om natta derimot, DET er nok mer vanlig!
Det er uholdbart både for foreldre og barn. Jenta vår er svært sjelden opplagt og blid pga. søvnmangel på natta.
Og når vi heller ikke har fått sove på natta, så blir det gjerne endel unødvendig kjekling og irritasjon.
Og jeg vil tro at for noen blir det da en vane at foreldrene kommer inn med sutt, kosefille, stryker, bysser osv..
Skjønner deg godt jeg, Vintermamma*[:)]
Og støtter deg i avgjørelsen!
Håper du oppdaterer åssen nettene blir![:)]
ORIGINAL: Stjerna*
ORIGINAL: elva*
Mye kritikk her ser jeg.
signerer denne jeg! [:)]
det samme gjør jeg[:)]