Vallergan, erfaringer, anyone?

ser feller skriver at phennamin har gått ut, er da ikke mer en 6mnd siden vi prøvde den i stede for valargan pga alergi men her fungerte ikke phenamin så det ble tilbake til vallargan

ORIGINAL: bondekone

ser feller skriver at phennamin har gått ut, er da ikke mer en 6mnd siden vi prøvde den i stede for valargan pga alergi men her fungerte ikke phenamin så det ble tilbake til vallargan

hmmm.. jeg hadde med meg en resept til apoteket og fikk beskjed om at den var gått ut så den fikk jeg ikke tak i mer, men fikk beskjed om å høre med legen ang noe det samme bare i tablettform, men mini er litt forliten til det.. dette er leeeenge siden, iallefall et år..

Kun meg som ikkje har fått hangover på dei da[:D][&:]
Eg syns det er heilt ok medisin, men som nokon nevnte, så er det jo apedop.. Om ein ikkje sovner så blir ein jo berre heilt surrete, og hvis dosen hans er for stor vil han nok kanskje være litt døsig dagen etterpå, ikkje ta dei for seint på kveld hvertfall![:)]

leste bare første sida her, men huff, bare negative erfaringer også vurderer folk å gi det til barna sine [&o]

ORIGINAL: 3xS

leste bare første sida her, men huff, bare negative erfaringer også vurderer folk å gi det til barna sine [&o]

Synes i slike tilfeller at legen bør vurdere Melatonin først, noe som omtrent aldri skjer. Men som i dette tilfellet funket ikke det og da må man noen ganger ty til andre midler. Tviler på barna som får dette får varige mèn... Og det er jo bare for en liten periode i mange tilfeller.

Googler du litt finner du også VELDIG mange positive meninger.

TENK, så mange som har svart har alle klart å være saklige, men det MÅ jo bare komme en som må si "tenk at noen vurderer å gi det til barna sine." TROR du liksom det er GØY? TROR du jeg gjør det uten å ha prøvd mange andre ting?

ORIGINAL: ~September~

Synes i slike tilfeller at legen bør vurdere Melatonin først, noe som omtrent aldri skjer. Men som i dette tilfellet funket ikke det og da må man noen ganger ty til andre midler. Tviler på barna som får dette får varige mèn... Og det er jo bare for en liten periode i mange tilfeller.

Ja, fikk lyst å ringe legen igjen å spørre om vi skal prøve den igjen med en litt større dose... Men nå får vi vel bruke denne i 5 dager å se...

ORIGINAL: Dr.FeelBad

Ja, fikk lyst å ringe legen igjen å spørre om vi skal prøve den igjen med en litt større dose... Men nå får vi vel bruke denne i 5 dager å se...

Vi har sånn kapsler med pilver inni. Deler den bare og blander pulveret ut i vann/saft

ORIGINAL: vinterkyss

ORIGINAL: Dr.FeelBad

Vi har sånn kapsler med pilver inni. Deler den bare og blander pulveret ut i vann/saft

Ja, det var det vi hadde også, men som skrevet over så hadde de ingen effekt.. [:-]

jenta her har gått på valargan i ca 3år uten at vi har opplevd noe neagtivt med de, i begynnelsen så var ho litt trøtt,men etter ca 2 uker så kunne ikke vi se at det var noen problemmer med den. Her bruker ho den pga alergi

Back
Topp