Vallergan anyone?

MammaOkt

Forumet er livet
VIP
Nei takk!
Er jo smådopa enda jo - 14 timer etter jeg tok EN av de i går...
Pupiller som er kjempestore og et hode full av bomull[&:]

Nei - tar ikke de en gang til..

For å få sove litt... hehe..men til hvilken pris?[&o][&:][:D]

ORIGINAL: ~FruSandvik~

vallergan kjenner jeg til ja...........er desverre birvirkningen........må brukes litt for å bli vant til den også

Bare spørr om det er noe du lurer på

Spørsmål: Når (og bør jeg i det hele tatt?) bør jeg ta den i kveld for å ikke få morgendagen ødelagt?

Brukte noe som het phenergan en gang de e ganske lik vallergan. Husker jeg klødde så bare de i beina... og ikke klarte jeg å fungere dagen etter jeg hadde tatt de.

Ville kanskje vudert en annen type. Prøvde noen som het Imovane en gang..de var helt grei men det gikk ikke an å drikke melk dagen etter for den smakter rett og slett drit..skikkelig bitter smak[&:]

Hør med legen om det fins annet du kan ta....

De er myyyyye strengere med å skrive ut Imovane for det kan være vanedannende, og en må ha mer og mer for å oppnå samme effekten.
Vallergan gis jo til barn til og med.

Men jeg vil mye heller ha imovane ja... sovnet på et blunk av de, og ingen hangover dagen etterpå.[:)]

Har ikke erfaring med sovemedisin men jeg fikk en gang noen smertestillende tabeletter som kunne slått ut en elefant![:D] De het Somadril. Jeg måtte planlegge når jeg skulle ta de for jeg klarte ikke å holde meg våken når de begynte å virke.
Håper du får sove da!

ORIGINAL: McBaby

Har ikke erfaring med sovemedisin men jeg fikk en gang noen smertestillende tabeletter som kunne slått ut en elefant![:D] De het Somadril. Jeg måtte planlegge når jeg skulle ta de for jeg klarte ikke å holde meg våken når de begynte å virke.
Håper du får sove da!

Uff, de har jeg fått en gang og...det er ikke sovemedisin men muskelavslappende. Tok en og følte meg full og så slukna jeg[:D][8D]

ORIGINAL: Cissi

ORIGINAL: McBaby

Håper du får sove da!

Uff, de har jeg fått en gang og...det er ikke sovemedisin men muskelavslappende. Tok en og følte meg full og så slukna jeg[:D][8D]

Ja akkurat. Plutselig dritings og rett ned med slukte lanterner![:D] Ble litt for avslappa av de. 

Huff, så skummelt da[&:]

Nei, hold deg unna de!

Og herlige signaturen din da!!*smelt*

Back
Topp