Valgvake

*obaibi*

Elsker forumet
Følger dere med på valgvaken? mannen min sitter å ser, så ser jo litt jeg også, syns det er utrolig spennende denne gangen, håper bare det går som jeg vil[:D]

Lykke til alle sammen!! Måtte de beste partiene vinne[:)]

Følger med her ja, syns det er spennande!!!

ser på valgvaken ja! er spennende men tror nok resultatet blir som jeg frykter[;)]

Sitter å ser valgvaken innimellom tastetrykk på pcen[:)]

Mannen min sitter på kjøkkenet å jobber, har så mye å gjøre på jobb for tiden så han ble ikke ferdig da jobbdagen var slutt. Men syns det er bedre å ha han sittende på kjøkkenet på kvelden enn på et kontor på jobben...

Tror jeg snart må legge meg - orker ikke sitte oppe hele natten å vente på resultatet, er tidsnok å vite det i morgen tidlig[:)]

Huff dette er på grensen til ekkelt. Ting ser IKKE ut slik jeg vil at det skal se ut. Håper de store blå byene kan hjelpe på. Men begynner å bli pessimistisk.

ORIGINAL: Varia

Huff dette er på grensen til ekkelt. Ting ser IKKE ut slik jeg vil at det skal se ut. Håper de store blå byene kan hjelpe på. Men begynner å bli pessimistisk.

Enig m du[:-] Vi får krysse fingrer...

Ja, nå ble det ennå verre, 88 - 81[:'(] Men håper - håper - håper ennå jeg[:D] Skal ikke sitte lenge jeg heller, men er jo spennende da!! Syns det er irriterende at i hjemkommunen min stemte under halvparten!! Det er for dårlig syns jeg[&:]

ORIGINAL: Lica76

ORIGINAL: Varia

Enig m du[:-] Vi får krysse fingrer...

Enig[:)] heia de blå!

Jaja, vi får prøve på nytt om 4 år, håper ikke de rødgrønne ødelegger alt nå disse 4 årene (det er de troende til.. mener jeg)[:)]

ORIGINAL: *obaibi*

Jaja, vi får prøve på nytt om 4 år, håper ikke de rødgrønne ødelegger alt nå disse 4 årene (det er de troende til.. mener jeg)[:)]

Jeg har skrevet et lengre innlegg i dagboka, men ja jeg er skeptisk til dette her. Blir bare mer og mer skuffet som timene går

nej!! Ap har nå styrt lenge nok og gjort en DÅRLIG jobb.. hadde virkelig trodd at det norskefolk hadde tatt til vett....

Ah pft! Sytekopper! [:D][8D]
Er godt fornøyd med slik resultatet ble jeg!

Satt oppe til langt på natt, jeg:) Og er strålende fornøyd med resultatet:) Synes de rødgrønne skal få fortsette på det de begynte på. Jeg driter vel i om jeg får skattelette, for om maksprisen på barnehagen forsvinner så vil nok den bli høyere enn hva min skattelette hadde blitt.. Orker ikke amerikanske tilstander her i landet!!

d har jo ikke bidd amrikanske tilstanda her te landet, d e faktisk nåkka me d teiteste eg hør!!
(et parti styr jo ikke aleina med uten noen form for innvirkning av di andre_)
syns kanskje folk flest sku ha søtte seg beire inn i kordan politikken egentli funger.. før d ser ikke ut såm dem skjønn d rekti... men d e vell viktigere å kom med teite begrunnelsa før å ikke stem div, enn å sjå på kordan teng kun ha bidd forandra te d bedre med en annen politikk...

men når eg tenk på kor mange som kun stemt V så bi eg faktisk imponert over IQ te d norske folk....
skjemmes virkelig [&:]

OOOOOG, Norge e å blir enda et potet-land der folk flest e livredd før førandringa.. intet nytt i dette hysteriet!!

Nei, er ikke amerikanske tilstander nå, men om FRP og Høyre får det helt som de vil så er vi nok ikke så langt unna etter noen år.. Lar man pengene styre, så blir de rike rikere og de som har minst får mindre..

Jeg vil gjerne leve i et potetland, jeg tror ikke så mange er klar over konsekvensene av å f.eks. kutte subsidiene til bøndene.. Da blir det i så fall farvell til bygde-Norge slik som i Sverige.. Landet gror igjen, og mange naturperler forsvinner.. Vi blir proppa fulle av billig EU-kjøtt med mye humbug i..

Visste dere forresten at det er så mye hormoner i amerikansk kjøtt, at amerikanske tenåringer utvikler seg fortere enn det som er normalt? Vært en del forkning på det.. Hormonene man putter i dyra for å få dem til å vokse fortere forsvinner ikke idet dyret blir slakta.. Kanskje en av grunnene til at det finnes så mange unormalt feite amerikanere?

Back
Topp