Valgresultatet

Samme her! Trenger ikke se mere effekt. Tenker med gru på hva det neste innhugget blir i arbeidsmiljøloven, om de får enda 4 år.
Her gikk kommunevalget slik jeg hadde håpet :-)
Uff ja. Er mye jeg ikke er fornøyd med med denne regjeringen. Den er kun for de som bor i storbyene. Oss andre er liksom ikke noe.

63% oppmøte her så det var vel ikke det værste :) og de jeg stemte på vant! Hadde jeg ikke trodd :P

Jeg har dessverre sett nok av effekten til denne regjeringen. De har lagt ned sykehuset vårt og flere ting her blir sentralisert. Så for min del får de ikke noen flere år:p
Enig med du. Skulle ønske valget var i 2016 så de ikke kunne har mulighet til p ødelegge mer!

Her gikk det dårlig for vår del. Hele familien stemte det samme. Så nå krysser vi fingrene for at mannen ikke mister jobben ( jeg er hjemmeværende og gravid) og at gamle barneskolen (som er naboen) ikke blir ett asylmottak. Har nok problemer med hærverk og stjeling av post som det er som om de ikke skal blir naboene våre også. Går gjennom her gjør de uansett. Men har en følelse av at dette kan gjøre ting verre for oss få som bor i gata her. Nei det er ikke rasistisk men realistisk. har skjedd flere steder i kommunen her og det ender kunne hærverk for naboene.

Enig med du. Skulle ønske valget var i 2016 så de ikke kunne har mulighet til p ødelegge mer!
Er vel ikke for alle de i storbyene heller. Kun de med masse penger ;)
Ja kunne gjerne vært stortingsvalg i går:P
Jada er sant det. Men det merkes veldig godt i distriktene fordi de vil sentralisere alt. Vi mister alt vi har, særlig tryggheten med sykehus og politi. Veldig trist.

Ja kunne gjerne vært stortingsvalg i går:p
Jada er sant det. Men det merkes veldig godt i distriktene fordi de vil sentralisere alt. Vi mister alt vi har, særlig tryggheten med sykehus og politi. Veldig trist.
Sant det. Bor i distriktsnorge selv. Kjempe trist :( Bare poengterte st tror svært mange som stemt blått i 2013 fikk seg en overraskelse eller to. Var visst ikke for folk flest allikevel ;)

Sant det. Bor i distriktsnorge selv. Kjempe trist :( Bare poengterte st tror svært mange som stemt blått i 2013 fikk seg en overraskelse eller to. Var visst ikke for folk flest allikevel ;)
Det er vel det vi ser resultatet av i gårsdagens valgresultat;)

Ja den tanken har jeg tenkt og. Forstår ikke hvordan vi kan ha høyrestemmere her, når de legger ned hjemplassen vår omtrent. Men nå har vi jo hatt høyremakt her i fire år, så det er jo mange tilhengere. Ble ikke høyre dette valget da:)

Og fremmøteprosent på under 60%?
Vet vi ikke hvor heldige vi er som får lov til å være med å bestemme....?
Det er latterlig altså! Tipper det er mange i min aldersgruppe som er late der. I allefall fått inntrykk av det. Skammer meg over enkelte! :P

Trøsta et at da er det ikke 1/3 av mine naboer som stemte Frp. Det er bare 1/6. 56% stemte ikke, da....

Her fortsetter det dessverre i samme tralten, men FrP-ordfører. For skolene og barnehagene sin del hadde vi trengt en forandring.

For en gangs skyld et kommunevalg med litt futt i ;)

Jepp! Ganske mye futt, noen steder. Hva skjedde i Tromsø!? Og i Sogn og Fjordane?

Men at valgdeltakelsen gikk ned igjen midt i et så spennende valg var skuff. Vi må passe på at ungene opplever valg som festdag og ikke stressdag! Det er ikke mange valg de husker, når de skal stemme for første gang.

Vil tro det ikke er noen fare med det. Men hvem vet...?
Nå er det jo motsatt i så og si alle andre europeiske land. Høyrepopulismen er på fremmed marsj overalt. At FrP er i tilbakegang er et unntak. Så blir veldig Spennede å se :)

Back
Topp