valgets kval..

~Caritatem~

Elsker forumet
MayDay2021
snuppa blir svimlende 6 år snart! og jeg tenker på å kjøpe musikkspiller som hun kan ha på rommet.. men så tenker jeg at cd spiller kanskje holderpå å bli utdatert? hva kan jeg velge ellers? mp3? ipod? det skal sies at jeg henger igjen fra 18-pilOgBue.. så har ikke peiling!

Mi på åtte har cd spiller med radio. Hu hører på musikk daglig. Både kor cder eller hits for kids. Til bursdagen skal hu få en mobil. Laster da ned wimp på den. Hu har egen spilleliste der så.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har også veldig lyst til å skaffe cd-spiller til min sønn selv om han bare er to år enda da.. syns det er kjekt med slikt "gammeldags" :p

Vi har vanlig cd-spiller til treåringen. Der hører hun på musikk, rim og regler, eventyr og lydbøker. Vår har jeg arvet etter mamma, men den funker :p Hehe

Er cd virkelig blitt så utdatert? Jeg er henger vist ikke med på noe:-P

Sent from my LT26i using BV Forum mobile app

Sofie er nesten fem, og hun har cd-spiller. Vi har brent cd-er til henne, og hun får lydbøker på cd fra bokklubben vi er med i, samt at vi av og til kjøper lydbøker/cd-er.

Men om det er lurt å kjøpe avhenger jo av om man kommer til å bruke det.
Jeg tror kanskje ikke jeg ville kjøpt mp3-spiller eller ipod til noen som er så unge, men det går vel dit senere en gang. Syns uansett det er greit å ha cd-spiller, selv om dockingstasjon kan være et alternativ senere.

skjønner at cd-spiller ikke er så utdatert som jeg trodde alikevell :p har tengt på ipod med dokking siden det er så lett å overføre sanger.. samtidig som jeg ikke liker aple så godt.. ( skjønner ikke itunes :P )

Begge våre har cdspiller :) Eldste på 5 liker å låner lydbøker på biblioteket!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

ja ang. lydbøker, finnes det i for ipad ol? eller er det bare på cd? jeg har mac, så har ikke mulighet for å brenne ut cder heller :/

Ipad med høyttaler kanskje? Ds kan du få lagt inn hva som passer, og den kan "vokse" med barnet:-)

Back
Topp