valget er tatt

Tovvar

Glad i forumet
Det blir city cross- den er nok mest riktig for vårt brukt!!

Er sort kjedlig farge???

http://www.emmaljunga.com/no/Barnevogner/Velg_din_vogn/City_Cross-565.html

Eller den pro coffee litt lengre ned på sia!!!!!

Hvilken farge har dere?? fornøyd??

Er ikke helt medlem av "hvilkenvognskaljegvelge-klubben", så dere må nesten bare ta det dere liker best[;)]

Var mest ute etter erfaringer ang. farge liksom[:)] altså kvit/ cream: grei å vaske o.l...

Jeg er den som alltid safer med sort sånn, med nye vogner! Jeg hadde tatt sort eller så likte jeg også Denim Black faktisk! Selv om jeg liker brun og beige godt synes jeg ikke vogner i den fargen er så pene...
Jeg har jo min Mondial i skinn imitasjon, og det er veldig praktisk! Nå er min sort da, og ure av produksjon - men eks beige og hvitt. Virker som upraktiske farger men veldig enkelt å vaske [:)]

Liker også den Navy jeg!!

Vet dere kjønn enda? Husker ikke hvor langt på vei du er [8D]

Takk for svar[:D]
Ul neste uke, vil ikkje vite kjønn- men hadde uansett ikkje gått for en farge ut i fra kjønn!!!

ORIGINAL: Tovvar

Takk for svar[:D]
Ul neste uke, vil ikkje vite kjønn- men hadde uansett ikkje gått for en farge ut i fra kjønn!!!

Nei sånn tenker egentlig jeg og.. men så ble jeg aldri enig om blå vogn med rosa vognteppe hadde vært knall [8D] Blir ikke enig med meg selv der. MEN jeg synes det er veldig klassisk flott med Navy farge! Men sort er safe da! Nei er synd de ikke selger black croc lengre altså [8D]

Jeg ville tatt svart. Livredd for at jeg skal bli lei av fargen hvis jeg velger noe annet. Å ser for meg at svart er lettest å selge etterpå. 

Ahhhh... *sikle* Har sååååå lyst på ny vogn til knøttis jeg også! Bare synd lommeboka ikke kan være med på det[&o]

Ida har Navy fra før, og den har vi vært veldig fornøyd med... Bare for forandringens skyld, tror jeg jeg ville valgt Dark Beige denne gangen, men sort er definitivt seift og greit.

Lykke til på UL!

ORIGINAL: Lene1986

Jeg ville tatt svart. Livredd for at jeg skal bli lei av fargen hvis jeg velger noe annet. Å ser for meg at svart er lettest å selge etterpå. 

Men er så utrulig glad i brun- hehe...lMen absolutt sant- og eg e jo av typen som blir fort lei ting :S Kunne event. hatt farge på posen oppi:)

ORIGINAL: Medusa_83

Ahhhh... *sikle* Har sååååå lyst på ny vogn til knøttis jeg også! Bare synd lommeboka ikke kan være med på det[&o]

Ida har Navy fra før, og den har vi vært veldig fornøyd med... Bare for forandringens skyld, tror jeg jeg ville valgt Dark Beige denne gangen, men sort er definitivt seift og greit.

Lykke til på UL!

Her må me har ny vogn- då me bare har sportsvogn no:) Har bare hatt tre hjuling før, men blir ternge abolutt ein stødig /lun vogn her oppe i nord!!

Takk takk, glede oss til ul ja:)

ORIGINAL: Lene1986

Men er så utrulig glad i brun- hehe...lMen absolutt sant- og eg e jo av typen som blir fort lei ting :S Kunne event. hatt farge på posen oppi:)
Ja tenker sånn jeg og. Kan pynte på den med tepper pose o.l. [;)]
Masse lykke til på ul!!

Det som er så genialt med denne vognen er jo at du kjøper sportsvogn og bag hver for seg. Så da kan du jo ha bagen i brunt og sportsdelen i svart da?? For du rekker jo ikke bli så lei bagen når den bare brukes de første månedene likevel!!?? Eller hva?? [;)] Syns de hvite bagene i "skinn" er så lekre jeg!!![:D]

vi har navy[;)] veeeldig fornøyd[:D]

Må også si at til city bag er grå utrolig fint[:)]

svart er også fint [:)]

ORIGINAL: chrichri

Har du også "bolle"? eller snakker du bare om vognen til Trygve nå?[8D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

ORIGINAL: chrichri

Har du også "bolle"? eller snakker du bare om vognen til Trygve nå?[8D]

hehe, snakker om vogna til Trygve ja[;)]
ingen bolle til heving her[;)]

fiiiiin vogn - *noterer*[8D]

Mistenksomt....[:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: *MissMe*

Det som er så genialt med denne vognen er jo at du kjøper sportsvogn og bag hver for seg. Så da kan du jo ha bagen i brunt og sportsdelen i svart da?? For du rekker jo ikke bli så lei bagen når den bare brukes de første månedene likevel!!?? Eller hva?? [;)] Syns de hvite bagene i "skinn" er så lekre jeg!!![:D]

Heilt enig ... Baggen kunne gått i kvitt, men ein mørkere til sportsdelen!!Og som du seie, ein bruker ikkje baggen så lenge uansett!!

fiiiiin vogn - *noterer*[8D]

Mistenksomt....[:D][:D][:D][:D][:D]

Hahahah jeg tuller bare.. jeg er ordentlig babysyk for tiden altså - det skal jeg ikke legge skjul på [8D] men spiralen forblir på plass en stund til [8D]

Back
Topp