Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tovvar
Takk for svar[:D]
Ul neste uke, vil ikkje vite kjønn- men hadde uansett ikkje gått for en farge ut i fra kjønn!!!
ORIGINAL: Lene1986
Jeg ville tatt svart. Livredd for at jeg skal bli lei av fargen hvis jeg velger noe annet. Å ser for meg at svart er lettest å selge etterpå.
ORIGINAL: Medusa_83
Ahhhh... *sikle* Har sååååå lyst på ny vogn til knøttis jeg også! Bare synd lommeboka ikke kan være med på det[&o]
Ida har Navy fra før, og den har vi vært veldig fornøyd med... Bare for forandringens skyld, tror jeg jeg ville valgt Dark Beige denne gangen, men sort er definitivt seift og greit.
Lykke til på UL!
ORIGINAL: TovvarJa tenker sånn jeg og. Kan pynte på den med tepper pose o.l. [;)]
ORIGINAL: Lene1986
Jeg ville tatt svart. Livredd for at jeg skal bli lei av fargen hvis jeg velger noe annet. Å ser for meg at svart er lettest å selge etterpå.
Men er så utrulig glad i brun- hehe...lMen absolutt sant- og eg e jo av typen som blir fort lei ting :S Kunne event. hatt farge på posen oppi:)
ORIGINAL: Tjukkaaa
ORIGINAL: chrichri
vi har navy[;)] veeeldig fornøyd[:D]
Må også si at til city bag er grå utrolig fint[:)]
svart er også fint [:)]
Har du også "bolle"? eller snakker du bare om vognen til Trygve nå?[8D]
ORIGINAL: *MissMe*
Det som er så genialt med denne vognen er jo at du kjøper sportsvogn og bag hver for seg. Så da kan du jo ha bagen i brunt og sportsdelen i svart da?? For du rekker jo ikke bli så lei bagen når den bare brukes de første månedene likevel!!?? Eller hva?? [;)] Syns de hvite bagene i "skinn" er så lekre jeg!!![:D]