Valg testet

Lillasin

Elsker forumet
VIP
Har noen gjørt valg testen på NRK? Stemte det på hvilket parti dere vil stemme på?

Stemte ikke her! Partiet jeg skal stemme på kom langt ned på den listen! Men mye av spm var litt rare syns jeg da!

Knerten07 skrev:
Stemte veldig bra her!

det stemte bra hos meg, fikk to til å velge om som har veldig like meninger så nå har jeg valg angst! Lol

Lykken_er_to skrev:
KRF... hmmm... var ikke helt det jeg planla;)

Hehe Mitt neste spørsmål skulle være, hva var svaret og hva trodde du det kom til å være? Jeg fikk KrF men så var FrP rett under.. Trodde det skulle være omvent

jepp, helt perfekt

maltesers skrev:
Stemte ikke her! Partiet jeg skal stemme på kom langt ned på den listen! Men mye av spm var litt rare syns jeg da!

Hvorfor tror du det ikke stemte? Har du andre meningernummeret inne en det partiet du vil stemme på, eller tror du det var spørsmålene som var villedende?

Tenker litt at mange ikke setter seg godt nok inn i partiprogrammene, når de mener partitesten ikke stemmer ;) Det er vel heller folks egne meninger som ikke stemmer overens med det partiet man tror man bør stemme på..

Jeg endte opp med Venstre, og det er ikke så langt fra sannheten. 

Gollemor skrev:
Tenker litt at mange ikke setter seg godt nok inn i partiprogrammene, når de mener partitesten ikke stemmer ;) Det er vel heller folks egne meninger som ikke stemmer overens med det partiet man tror man bør stemme på..

Jeg endte opp med Venstre, og det er ikke så langt fra sannheten. 

Got a point there ;)

Fikk pensjonistpartiet.. haha
Greit de har mange bra saker... men ALLE de andre partiene kom opp med bare 1 i poengforskjell på en lang liste. Så... tror ikke et fnugg på den testen gitt.

Ja, det stemte.

Ble jaggu overasket jeg. Var ikke det partiet jeg hadde tenkt å stemme på, og faktisk visste jeg ikke noe særlig om hva de sto for heller. Så takk for linken

Jepp, her stemte det perfekt.....Har også stemt så nå er jeg fornøyd:)

Back
Topp