Valg mellom 2 vogner

I Trondheim der jeg bor er nesten alle barnebutikker med barnevogn lagt ned, men det var noen inne på forumet her som visste av en butikk utenfor byen som hadde Britax, jeg fikk bekreftet det etter å ha snakket med de. Så vi skal dit en dag. Du får høre med noen butikker og erfarne innen barnevogn-gamet i området ditt om de vet noe :cat:

Jeg bor også i Trondheim og har lyst å prøve Britax:en. Hvilken butikk utenfor byen ble du anbefalt? :)
 
Jeg bor også i Trondheim og har lyst å prøve Britax:en. Hvilken butikk utenfor byen ble du anbefalt? :)

Vi måtte dra på torgkvartalet på Stjørdal. Der har de en butikk som heter «Tøff og liten» og der hadde de flest Britax og noen Emmeljunga. De hadde noen vogner inn og masse tilbehør, så virket bra :happy:
 
Vi skal til Sandefjord på lørdag for å prøve Britax smile 3 i butikk :) Gleder meg! :joyful: Så forresten noen som hadde den vognen på matbutikken i dag, og de hadde bilstol festet på den. Den så veldig fin og nett ut med fin høyde. Det så også veldig kjekt ut med bilstolen på vogna.
Sniker, hvilken butikk skal du på i Sandefjord?
 
Vi har bestemt oss for Britax smile 3 og tenker bestille via nett. For det vil vel være billigere? Tenkte da gå for 4i1- pakke. Noen andre som har kjøpt den pakka? Det ser ut som det er ca lik pris i nettbutikkene dersom man skal ha alt utstyr som følger med i den pakka.
Vi lurer også på om det er to ulike typer baser for bilstolen i bil, eller er det kun en..? Noen som vet?
 
Back
Topp