Valg i dag!

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Husk å stemme jenter! Fordi lokalpolitikken har flere viktige saker for oss med små barn på vei :) tvitvi

Jeg har selvfølgelig benyttet meg av stemmeretten,eller stemmeplikten som det burde hete! ;-) I år veide barnehage- og skolepolitikken tyngst for mitt valg :-)

Har selvfølgelig stemt! :)

Da ble valgresultatet, som jeg fryktet. Kommunen jeg bor i, skal slå seg sammen med en annen og jeg ser ikke helt fordelene med det. Administrasjonen er overbelastet i den større kommunen allerede og med enda mer, så skjønner ikke hvor det skal ende. Er meget skuffet over resultatet.

Da ble valgresultatet, som jeg fryktet. Kommunen jeg bor i, skal slå seg sammen med en annen og jeg ser ikke helt fordelene med det. Administrasjonen er overbelastet i den større kommunen allerede og med enda mer, så skjønner ikke hvor det skal ende. Er meget skuffet over resultatet.
Var det et eget valg for sammenslåing eller er det et konsekvens av hvem som ble valgt inn. Litt nysgjerrig :-) selvfølgelig litt kjipt at ting blir dårligere :-(

Var det et eget valg for sammenslåing eller er det et konsekvens av hvem som ble valgt inn. Litt nysgjerrig :) selvfølgelig litt kjipt at ting blir dårligere :-(

Det er en konsekvens av hvem som ble valgt inn. Kommunen kommer til å bli for stor. For mye å administrere. Jeg har vært motstander (som mange andre yngre i kommunen) av sammenslåing. Det er nok den eldre generasjonen, som har stemt for de, som ble valgt inn.

Back
Topp