Valg av vogn.

Mia-pia

Andre møte med forumet
Er det noen som har gode argumenter for å hjelpe meg med valg av vogn? Det blir enten Emmaljunga NTX90 eller Britax Smile 3, men jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken. Tips og erfaringer fra dere settes stor pris på.
 
Vi har nxt 90, og er veldig fornøyd med den :) Den er enkel å legge sammen, så er ikke noe stress å ha den med i bil.
 
Er det noen som har gode argumenter for å hjelpe meg med valg av vogn? Det blir enten Emmaljunga NTX90 eller Britax Smile 3, men jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken. Tips og erfaringer fra dere settes stor pris på.


Vi har nxt 90, og er veldig fornøyd med den :) Den er enkel å legge sammen, så er ikke noe stress å ha den med i bil.


Ble NXT90 her også. Har ingen erfaring med andre dessverre. Mye fordi den er så enkel å legge sammen, tar liten plass, god svingradius samt fint at man kan låse hjulene foran ved ønske. Kjekt å kunne bruke samme vogn fra nyfødt til hun ikke skal bruke vogn lengre. Hjalp også at den var på pakketilbud da vi kjøpte :p
 
Back
Topp