Valg av sandkasse

• Trådstarter Trådstarter halt0
  • Opprettet Opprettet
H

halt0

Guest
Skal kjøpe sandkasse til guttungen, og trenger hjelp til å velge hvilken jeg skal gå for.
Har dere erfaring med en av de, eller hvilken ville dere selv valgt? :)

Nr 1

Nr to

Tusen takk for hjelpa :)

Begge to er helt kurrante kasser, men jeg ville valgt nummer 2 pga benkene. Det er litt bedre for rumpen til foreldrene å sitte på benken enn på en tynne kanten ;) Hehe.

Jeg ville hatt nr 2. Har tenkt litt på den. Kjekt for unga å sitte på benken også og ikke minst i sanda :)
Nå er det en sånn plastbåt som duker til sandkasse her.

Hva koster nr 2???

*Prinsessa skrev:
Jeg ville hatt nr 2. Har tenkt litt på den. Kjekt for unga å sitte på benken også og ikke minst i sanda :)
Nå er det en sånn plastbåt som duker til sandkasse her.

Hva koster nr 2???

Usikker på hva den koster, tror den koster rundt 1000 kr.
Regner kanskje med det blir nr to da :)

vi har nr 2 selv:) veldig kjekk:)

Vi har den nr 2 og er veldig fornøyde!

Lett for meg å sitte på benken og lett å legge på lokket igjen. Må ikke finne et sted å legge lokket mens vi sitter i den for eksempel :-)

Nr.2!

Vi har den, og sittebenken er praktisk for både små og store! Så flipper man bare opp "lokkene" liksom, det greier hun selv :)

vi valgte å lage selv siden vi syntes de en kjøpte var så små

Jeg synes de der er så sabla små jeg.. Vi velger vel å lage en selv så fort snøen blir borte. 

Vi har også laget selv, for de som er til salgs er altfor små! Kjenner noen som har nr.2. Ungene må nesten leke på skift oppi der.

Hadde valgt nr 2, ser for meg det er lettere å legge på lokket....

De er veldig små da, sesielt hvis det skal være flere barn oppi der! Vi valgte å bygge en større som er lik nr 2 :)

Back
Topp