M
Moderator Stina
Guest
Det fins en enklere måte, det får tilgangsansvarlig opplæring i.Skulle vært en enklere måte, for de av oss som også har poster utenfor August16-forumet...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det fins en enklere måte, det får tilgangsansvarlig opplæring i.Skulle vært en enklere måte, for de av oss som også har poster utenfor August16-forumet...
Går vel på antall innlegg du har postaForresten, hva betyr stjernene over profilbildet? Ser jeg har 2, mens Stina har 4
Ja!Eg har over 50 innlegg i denne gruppa... så kan gjerne være tilgangsansvarlig om ønskelig![]()
Så deilig å kunne skifte bort prøver navnet!Foresten skiftet kallenavn
prøver86 før
tenkte det var på tide og skifte kallenavn da eg ikke er prøver lenger
![]()
Så deilig å kunne skifte bort prøver navnet!![]()
Så braEg har over 50 innlegg i denne gruppa... så kan gjerne være tilgangsansvarlig om ønskelig![]()
Virkelig! Takke være ivf vet duvi snakket vel en del sammen inn på assistert befruktning?
Synst sensommerbarna er et fint navn på den skjulte gruppen![]()
Ja Liker sensommerbarna ♡ Litt spesielt og ikke som alle andres gruppe navn ♡Virkelig! Takke være ivf vet duvi snakket vel en del sammen inn på assistert befruktning?
Synst sensommerbarna er et fint navn på den skjulte gruppen![]()
Tusen takk, da skal jeg huske på det til neste gangtr0llmor har 46 innlegg her inne på august-forumet. Det vil si at hun mangler 4 innlegg.
Som nevnt tidligere, må man sjekke hvor mange innlegg man har ved å gå inn på profilsiden - innlegg - finn alle innlegg skrevet av. Deretter telle over at man har 50 innlegg på August 2016.
Nå har jeg vel 50 innlegg, og kan fortsatt være tilgangsansvarlig om noen vil det![]()
SupertNå har jeg vel 50 innlegg, og kan fortsatt være tilgangsansvarlig om noen vil det![]()