Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Til babyen blir det ikke noe bytting alt etter sesong, mens til storesøskene som har "voksendyne" så har de en i dun som er sommerdyne- den er veldig tynn, men fantastisk pga dun. Mens se har termodyne på vinter... (Samme som oss voksne)Det lurer jeg på også. Vi må gå over til større dyne nå 100x140 er det vel. Har hatt dundyner frem til nå så lurer på om noen har noe erfaring med din kontra fiberdyner. Fiber er jo mye billigere men syns de virker så kompakte. Har en liten gutt som er veldig varm av seg så tenker at din kanskje puster mer enn hva fiber gjør. Takknemlig for å høre erfaringer
. Har dere forresten to "årsdyner" til barna, sommer og vinter eller bruker dere samme hele året?
Jeg hater fiberdyner, av den grunn så fikk heller ikke barnet mitt det.Jeg har hørt positivt om den dyna fra andre, men er dun bedre enn fiber?
Hva er det som gjør at du hater de? Har det med kvaliteten på de du har kjøpt (billig) eller annen grunn?Jeg hater fiberdyner, av den grunn så fikk heller ikke barnet mitt det.
Hva er det som gjør at du hater de? Har det med kvaliteten på de du har kjøpt (billig) eller annen grunn?
Ikke så veldig tykk. Det kommer jo ann påhvor kaldt der er der dere sover. Vi brukte lite dyne i starten, brukte heller pledd. Og sommeren i fjor var varm, da sov hun i bare bleie og helseteppe. Fikk baby i marsHvor tykk dyne trenger egentlig en aprilbaby?Noen tanker? Har bestemt meg for dun, men det er så mange valg!
![]()