Valg 2017

Litja17

Elsker forumet
Septembergull'17
Høsthjerter 2017
Marsboere 2020
Flere som tenker å forhåndsstemme? Er 36+2 valgdagen, så tenker at mest sannsynlig kan eg stemme da, men kjipt om fødselen skulle komme akkurat da slik at eg ikkje får stemt. Tenker å forhåndsstemme tidlig uka før, da får eg med meg mesteparten av valgkampen (usikker på hva eg skal stemme....), men er sikret å få stemme. Skulle mini komme enda tidligere er det sikkert mulig å ta ho med for å stemme valgdagen? [emoji4]

Tenkt samme tanken som deg, like greit å satse på å forhåndsstemme. Samme gjelder jo mannen som i tilfelle "valgbaby" også kommer til å være opptatt med annet på valgdagen:happy:

Pleier alltid å forhåndsstemme jeg, orker ikke stresset og køen på valgdagen!
I tillegg er det nice å kunne si "har stemt" til alle de som forsøker å påvirke meg på gata...

Jeg har planer om å forhåndsstemme. Da det er veldig usikkert om lille i magen må ut tidlig eller ikke. Må bare få dullet meg til å gjøre det.

Jepp, skal forhåndsstemme. Tenker jeg gjør det i neste uke da jeg allerede har bestemt meg :)

Vi tenker vente til valgdagen, jeg synes det er litt ålreit å stemme da, liksom.

Har forhåndsstemt. Hadde med baby i vogna i 2015 da jeg skulle stemme, gikk fint det også.

Pleier alltid å forhåndsstemme jeg, orker ikke stresset og køen på valgdagen!
I tillegg er det nice å kunne si "har stemt" til alle de som forsøker å påvirke meg på gata...
Enig, tenkte å forhåndsstemme i år jeg også... orker ikke å traske bort til skolen jeg må stemme på og så vente der... er jo alltid kø og styr til tider.

Jeg planlegger å forhåndsstemme, men vil vente lengst mulig. Jeg synes det er vanskelig å bestemme seg for hvilket parti jeg skal stemme denne gangen! :/

Forhåndsstemmer. Det er bibliotek hvor man kan forhåndsstemme rett ved jobb. Men mye lengre til valglokalet på valgdagen. Sjelden kø ved forhåndsstemming også.

Planen er å forhåndsstemme, må bare huske på det:)

Jeg prøvde meg på TV2 sin valgtest og jeg kom ikke lenger enn til spm nr 2. [emoji14] Politikk interesserer meg midt på lilletåa så jeg skal faktisk ikke stemme.

Back
Topp