Valentinsgave til mannen?

Her ble det dyrt i år med festivalbilletter til oss begge, men det er kombinert barselgave også da, han er så flink å kjøper blomster til meg uten noen spesiell grunn gjennom året, og det er ikke så lett å finne på noe sånt til menn, så da får det bli litt dyrere innimellom til han :)

Feirer det egentlig ikke, men i fjor hadde jeg en gave til han, så jeg utnyttet egentlig bare valentinsdagen til å få gitt han den :p Så har jeg gjort akkurat det samme i år haha... Jeg spurte han for noen dager siden om vi skulle feire valentinsdagen, og gi hverandre gaver, han svarte tja det kan vi vel. Fint sa jeg, jeg har kjøpt deg en ny tursekk, det får være gaven i år :p Jeg liker å gi gaver, så om det er valentinsdagen eller en hverdag er meg hoppende likegyldig :)

Syns det er koselig med Valentines, men aner ikke hva jeg skal finne på i år! Hadde ordnet gave og skulle lage middag til han i fjor, men da hadde han glemt hele dagen siden han var på bursdagsfest kvelden før! Så vet ikke om jeg gidder å gjøre noe i år!

Driver egentlig ikke med sånt, men kanskje han får ei napoleonskake :p

Feirer i utgangspunktet ikke, men har tilfeldigvis barnevakt om vi vil så tenkte oss på kino en tur :-)

Feirer ikke den dagen.

Back
Topp