Valentinsday

Lykkeliten Nr 3

Elsker forumet
Aprillykke 2016
Hva gjør dere? Vi pleier ikkje og gjør så mye ut av det. Men har lyst og finne på noe fint til mannen min som er så super for tiden.. Vi skal på date den 17/02. Så kanskje vi bare skal ta noe hjemme og kjøpe ein gave til han evt... Men er så vanskelig og finne på noe.. Tips ? :) føler at eg alltid kjøper klær til han så vil unngå det hvertfall :)

Vi feirer ikke det

Svigerfar har bursdag den dagen :) så dagen tilbringer vi hos han :p

Usikker på hvordan det blir i år. Jeg er glad i å feire sånt, men jeg er 39+2 den dagen og orker nok ikke å styre med å dra ut tror jeg:p jeg er så sprengt i magen at jeg ikke gidder å kaste bort penger på restaurant når det ikke får plass i magen uansett hehe

Jeg har EL rundt den tiden, så håper vi får lagt inn noen aksjer :P

Blir ikke noen feiring. Jeg jobber den dagen, men tenker det blir litt ekstra kos på kvelden. En god film og god mat!☺

Vi skal feire bursdagen til vesla, og så er det jo morsdag og svigerfars bursdag den 14.02 også. Så tror ikke det blir så mye tid til å markere valentines for vår del.

Elsker valentinsdagen <3
Vi pleier å gi kort/blomster/sjokolade ++ gå ut å spise middag og kanskje kino i tillegg.
:)

Er ikke valentinesday samme dag som morsdag?

Jo! I år er det morsdag og valentines day på samme dag!

Gleder meg til min første morsdag hvor jeg faktisk er en mamma selv :D

På valentines day pleier vi gi hverandre et kort og en liten oppmerksomhet. På ettermiddagen går vi ut å spiser, samt ser på kino.
I år blir det ikke mulig med ei lita ei hjemme <3

Feirer ikke, men siden det er morsdag, så håper jeg på en liten oppmerksomhet :)

Pleier ikke gjøre så mye etter vi fikk barn :) før det så gikk vi ut å spiste eller laget god mat hjemme hvis begge hadde fri. Nå får jeg vel blomster(håper jeg) også lager jeg kanskje en god middag den dagen :)

Pleier å gå ut å spise, se en film... Sofakos :) i år er termindagen 14 februar så vi får se :)

Back
Topp