Valentinsdagen

LinnSukkerspinn

Glad i forumet
Noen som har noen planer og/ eller ideer for kvelden?
Selv ikke vært helt i form siste tiden så må jo ta det rolig.
Men blir vel litt god mat, en koselig film og en liten oppmerksomhet
gave :)

Selv om jeg ikke er så stor fan av kommersielle dager så
Synes jeg ikke jeg kan la være legge litt ekstra stas på
mannen og kjærligheten denne dagen :)

Litt lyst på et spa opphold eller lignende men tror det
Får vente litt ;)

Deres planer?:)

Jeg er helt enig. Har alltid tenkt at Valentinsday er enda en amerikansk komersiell "høytid".
Jeg synes at man skal vise hverandre at man elsker hverandre hver dag i året ;) Trenger ikke en høytid for å vise at jeg elsker min mann;):p

Jeg og mannen er imot valentines. Vi gjør eller noe koselig når som helst ellers, men i protest IKKE på valentines dag! Så her er det en helt vanlig ukedag :p

Pleier ikke å gjøre noe ut av det. Kanskje bare litt god mat og evt en kake.

Har vel hendt at jeg får noe på valentines day, men nå som morsdagen er rett oppi så forventer jeg ingenting. I tillegg får vi besøk av foreldrene mine i morgen så da blir det ikke noe spesielt her i huset..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Her er det aldri gaver på sånne dager, men jeg har litt lyst til å få som tradisjon at det er dager man gjør litt ekstra ut av. Type la mor sove lenge / lage god mat på morsdag og motsatt farsdag, og sette av tid til hverandre (god mat, film, pc-fri) på valentinsdag. Selv om det selvfølgelig er bra / skal være bra i hverdagen og, så gjør det ikke noe med sånne dager i tillegg, synes jeg. Bidrar ikke i kjøpekarusellen, men gir et lite ekstra rom for oppmerksomhet for hverandre i en travel hverdag. Akkurat nå på torsdag blir det nok bare "overlevelse" som står på planen. Har 30+ stiler å rette innen da, fulle dager på jobb og en kropp som har tatt tidlig vinterferie. Så i år blir valentinsdagen forbigått i stillhet, alt jeg ønsker er å sove :)

Vi feirer ikke valentine,synest det er mye koseligere å få en oppmerksomhet på hvilken som helst annen dag:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Back
Topp