Valentinsdagen<3

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
Noen som har planer om å feire valentinsdagen i morgen?

Kunne gjerne tenkt meg å føde, men det er nok ikke i morgen det skjer ;) skal lage en god biffmiddag til oss, men det har ikke noe med valentinsdagen å gjøre, vi feirer ikke ;)

Absolutt ikke ! Bare tull i mone øyne ! Må det være en spesiell dag for å vise noen at du er glad i de ? Fjortiss opplegg ;)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Samboeren kunne ikke brydd seg mindre, så her ble det ingen feiring :P Men ble veldig positivt overrasket da sambo kom med en bukett med roser til meg. Det hadde jeg virkelig ikke forventet :D

Samboeren kunne ikke brydd seg mindre, så her ble det ingen feiring :P Men ble veldig positivt overrasket da sambo kom med en bukett med roser til meg. Det hadde jeg virkelig ikke forventet :D
Hehe, samme her! Fikk en bukett nydelige, røde roser og det ble satt pris på! Han sa det ikke hadde noe med selve dagen å gjøre, men ville gjøre stas på meg som er så flink og lager baby ;)

Hehe, samme her! Fikk en bukett nydelige, røde roser og det ble satt pris på! Han sa det ikke hadde noe med selve dagen å gjøre, men ville gjøre stas på meg som er så flink og lager baby ;)

Er ekstra koselig når det skjer så uforventet :D Så skjønt sagt av han :) :)

Back
Topp