Valentinsdag

Hilla

Gift med forumet
Septembergull'17
Sensommerbarna 2019
Gjør dere noe ut av dagen? :) hva skal du evnt gi til din kjære?

Jeg har brukt å gi han en bedre middag hjemme med god rødvin til, tent levende lys og lovehearts-drops til dessert. Ikke store greiene, men romantisk nok for oss :)

Har ikke gjort noe spesielt :p vi pleier ikke å feire slike dager egentlig .:happy:

Har ikke gjort stort ut av dagen, men bruker den til et påskudd for å vise hverandre litt ekstra oppmerksomhet!

Her markeres denne dagen litt ekstra. Rett og slett fordi alle andre dager bare farer forbi, og da er det koselig å stoppe tiden og bare være litt kjærester.

Ikke sant :) hverdagsromantikken er litt vanskelig å opprettholde i hverdagskjas og mas. Syns slike dager er litt koselig jeg :) da blir man liksom minnet på å bremse opp litt og se hverandre litt ekstra :)

Nei, jeg misliker dagen og har ikke lyst til å markere. Hender typen kjøper blomster eller no, men tviler på at det skjer i år.

Vi pleier ikke gjøre noe stort ut av det.
Deler noe sjokolade og kanskje noe ekstra godt å spise.

Jeg har bursdag dagen etter, så valentines kjøper vi en bukett blomster kun :)

Gubben liker d ikke, men jeg synes d er stas da. Men morsdagen er viktigst. Jeg blir fly forbanna om han ikke får kidsa til å tegne noe til meg og skrive et kort!!!!

Syns det er fint med sånne dager <3 i fjor kosa vi oss med øl hehhehe så det blir ikke noe av i år. Han har lovt meg å planlegge noe så ender vel med at han kjøper en liten ting oh jeg lager middag. <3 han er utrolig dårlig til sånt

Gjør ingen ting på valentines da både jeg og mannen er i mot slike dager som er adoptert fra amerika bare for at handelsstanden skal tjene penger..
Vi lager heller kake og koser oss på morsdagen [emoji4]

Vi drar alltid ut å spiser ❤ Kjøper ikke noe gave, men det blir alltid restaurantbesøk og noen ganger kino også. Vi er igrunn veldig flinke til å date og være romantiske, så ingen grunn til å ikke utnytte denne dagen heller :happy: Vært oss i 4 år.

Back
Topp