Valentins gave :)

Ecinnaj

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Æ fikk åpne valentinsgaven min i går kveld ettersom sambo e på jobb hele dagan.
å æ fikk gavekort på 1000 kr på en guldsmebutikk :) å mens æ satt å tenkt på ka æ sku bruk så my pæng på så spurt han om æ villa forlov mæ me han [:D]
så da bli d ring leiting på mæ i dag [;)][;)]  må si d e en bra dag [:D]

ka har dåkk fådd i dag da ? [;)]

vi feirer ikke valenine, litt for amerikansk for vår del.
men vi feirer sambo for han har bursdag i dag[:D] å det er i dag 2 år siden vi ble forlovet[:)]

Heldig du da!!! [:)][:)][:)]

Påsan er "imot" valentines han!!
DUST!! Jeg prøver hvert år, men neeei da..

Kos deg med ringshopping [:)][:)]

ORIGINAL: Sneva

Her er han også imot valentines...  Men jeg har sagt at han MÅ strippe ikveld [:D][:D][:D]hihi. så håper snuppa sover godt ikveld!

Feirer ikke valentines vi heller :) Aldri gjort det!
Men imorra har vi 8års bryllupsdag [;)]

ORIGINAL: *Kula*

vi feirer ikke valenine, litt for amerikansk for vår del.
men vi feirer sambo for han har bursdag i dag[:D] å det er i dag 2 år siden vi ble forlovet[:)]

Sign!
Veldig amerikanisert for vår del.. Men selvsagt en hyggelig dag for det [:D]

hehe :)
ja d e litt amerikansk. men tenke d e en fin dag t å værra sammen å kos sæ :)

ORIGINAL: Nataleen

ORIGINAL: Sneva

Her er han også imot valentines...  Men jeg har sagt at han MÅ strippe ikveld [:D][:D][:D]hihi. så håper snuppa sover godt ikveld!

Haha, herlig!![:D]
Skal krysse fingrene for at Kaisa Elise sover søtt[:)][:)]

Jeg skal bake hjertekake da og lage koselig kort!
Hadde vært koselig med blomster eller no in return[8D]

Skjønner ikke at man kan være imot en så koselig dag jeg da, man feirer jo bare kjærligheten!! *sukk*

åååå så heldig da [:D]

både jeg og sambo har vært imot valentine igrunnen hele veien. Alltfor amerikansk
men har nå fått en blomst eller sjokolade vært år uansett[:)]

ååååå[:)] for en flott valentines gave da[:)] jeg liker sånne dager som dette, for da får man liksom ett ekstra spark bak for å vise att man setter pris på hverandre i en ellers så hektisk hverdag..! men uansett så har sambo bursdag idag, åsså er han på jobb så ingen oppmerksomhet på meg..! hehe.. sånn er det..!

Det var en flott gave ja [:D]
Feirer ikke valentines selv, sambo har litt lyst å feire det tror jeg men jeg sier nei [;)]

Så koselig med ringgave på den måten!!! Gratulerer så masse!!!

Her har jeg ikke fått noen valentinsdagsgave, for han "pleier ikke å feire sånnt"... [8|]

Men han fikk et videokamera.... (det kom litt sent til bursdagen hans, så da tenkte jeg at han får få det i dag... [:D])

gratulera[:D][:D] så kos[:D][:D]

Tusen takk alle sammen :D
Håpe allj får en fin dag :)
både dæm som gjør nå ekstra for sin kjære å dæm som itj freire herre daa'n :) [;)][;)]

ORIGINAL: Sisko

Fikk ikke en dritt i går, så får sikkert ikke en dritt i dag heller.. Men bare for å trø det i trynet hans, så har jeg VIRKELIG vært på shopperen til han i dag..

Pleier ikke feire dagen vi heller, men jeg ble litt irritert når han ikke gadd si gratulerer med dagen til meg i går en gang.. Så derfor tok jeg den skikkerlig ut i dag. Kjøpt bok til han, film, hjertesjokolader og et gavekort på 500 på kaffebrenneriet!!!

Haha, den der likte jeg [:D] Fortell oss hvordan han reagerer da!

Her regner jeg med å få blomster når sambo kommer hjem fra jobb!

-Overrasket ham i morges med koselig kort hvor det også stor at i helgen har vi barne fri så da blir det middag, kino og sove leeeeeenge!!![:D]

Synes det er koselig med sånne dager, men blir kanskje litt i overkant med morsdag dagen før.
Men nå er sambo flink å overraske meg med blomster og andre små ting ellers også. [:)]

eg gav samboren konfekt med skriften vil du gift deg med meg, og bilde av oss på.
Så da blir d ett lite og fint bryllup en gang :-)

Back
Topp