Valentinesdag

Vi bruker enhver anledning til å spise ute, så det er booket bord på favorittrestauranten i år. Riktignok den 13, siden jeg jobber søndag, men det får så være!

Feirer ikke. Men i år er vel morsdag samme dag som valentines, så det er jo lov å håpe på en liten oppmerksomhet av den grunn :p

Vi har vært litt i mot å feire det i starten det kom hit til norge. Er vel bare for at vi skal bruke penger:p. Men.. så er jo anledningen blitt så vanlig her og også er det jo hyggelig å feire:)<3

Jeg har kjøpt melkehjerter, en kopp og en undertrøye til samboer, samt laget han et kort :) Synes det er veldig kjekt med valentine! En spennende dag! Jobber på valentine da, noe jeg har gjort hvert eneste år ..

Vi feirer ikke. Det er fullstendig nekt mot alt som har med det å gjøre her :p

Jeg spurte han i går om vi pleier å feire den. Han sa "vi kan jo lage litt god mat og kose oss her hjemme?". Så sa jeg "ja, det kan vi jo, men vi gidder ikke å kjøpe gave og slikt?" Da sier han " eeh. .det har jeg allerede gjort. Skulle være en overraskelse, men det går jo ikke når du spør sånn". Å jeg bare tenkte " årh, pokkeren! Nå må jeg ut å finne noe til han" :p Jeg er så dårlig på slikt.. og huske spesielle datoer og slikt.. han er jo helt rå! Jeg burde egentlig bare alltid kjøpe noe hver gang det er et eller annet! Ikke noe gøy når han alltid gir meg gaver åsså har jeg liksom glemt det og han får ingenting stakkars! :(

Jeg spurte han i går om vi pleier å feire den. Han sa "vi kan jo lage litt god mat og kose oss her hjemme?". Så sa jeg "ja, det kan vi jo, men vi gidder ikke å kjøpe gave og slikt?" Da sier han " eeh. .det har jeg allerede gjort. Skulle være en overraskelse, men det går jo ikke når du spør sånn". Å jeg bare tenkte " årh, pokkeren! Nå må jeg ut å finne noe til han" :p Jeg er så dårlig på slikt.. og huske spesielle datoer og slikt.. han er jo helt rå! Jeg burde egentlig bare alltid kjøpe noe hver gang det er et eller annet! Ikke noe gøy når han alltid gir meg gaver åsså har jeg liksom glemt det og han får ingenting stakkars! :(
Tror du han tenker på at han ikke får noe da? :) Kan vel tenke meg at han kjøper noe til deg for å vise at han setter pris på deg og ikke fordi han vil ha noe tilbake! :)

Pleier å få blomster og et kort :) noen ganger liten gave også. jeg gir ofte en liten gave :)

Kjæresten min har bursdag 16. februar, men i år skal vi feire den 14. Så forventer ingenting i år :p Håper jeg slipper å få noe i bursdagsselskapet hans...

Tror du han tenker på at han ikke får noe da? :) Kan vel tenke meg at han kjøper noe til deg for å vise at han setter pris på deg og ikke fordi han vil ha noe tilbake! :)

Nei, han gjør nok ikke det :) Men det er flere ganger han har kjøpt gaver til meg og jeg ikke har tenkt på det og han får ingenting. Så i går gikk jeg og kjøpte en gave til han slik at han også føler at jeg husker spesielle dager og han også får en ting :)

Vi pleier ikke gjøre noe utav det. Men i år har jeg fått beskjed om å holde av søndags kveld :O

Jeg tenkte meg ut å kjøpe en liten kake, lik den vi hadde i bryllupet vår i høst. Men det er mest fordi jeg har så lyst på den selv :p

Back
Topp