Valentinesdag

JuniMamma16

Blir kjent med forumet
Kjøper dere valentinesgave til mannen/samboeren/kjæresten? Eventuelt hva? Vi pleier egentlig ikke kjøpe noe til hverandre. Men i år har jeg liksom litt lyst til å ordne noe som er litt koselig. :-D

Nei, feirer ikke valentines :)

Her er det full valentinesprotest, haha. Hadde vært litt kos å ha det som en sånn kjærleiksmarkeringsdag egentlig, men gidder ikke tvinge det gjennom.

Vi feirer som regel med å gå ut å spise, evt lage en ekstra god middag hjemme med ekstra romantisk stemning! :-) evt blomster og sjokolade eller lignende til gave :-)

Feirer heller ikke! Men morsdag og valentines faller ofte veldig nærme, så på morsdagen får jeg gjerne en oppmerksomhet (han på farsdag og) :)

Har et par ganger fått noe blomster, men nei vi pleier ikke feire denne dagen. Mannen er ikke så fan av amerikanske tradisjoner og jeg synes det er mye kjekkere å få noe en helt random dag :-) Men i år er jo morsdag på samme dag :-)

Vi ferier den vel vanligvis ikke. Men mannen pleier å ta med blomster hjem. I år er vi tilfeldigvis i Warszawa på valentinsdagen :-)

Jeg blir nok å lage sjokolade til mannen etter Japansk tradisjon. :p Tenker på jordbær dyppet i sjokolade eller noe i den dur i år (har nesten ingenting med at jeg har helt dilla på jordbær for tida hihi)
Så lager han noe godt til middag/kvelds (vi skal innom en tur til mamma og de også) :)

Ikke noe feiring her. :) har aldri brydd meg om den dagen, slår heller et slag for hverdagsromantikk!!!

Vi skal spise middag hos og med venner den dagen. Valentinsdagen betyr ikke noe spesielt for meg, så hopper nok over den. I pr er det vel morsdag neste søndag også, men litt tidlig å feire den :)

Vi feirer heller ikke noe særlig til valentines. Hender selvfølgelig vi lager litt god mat, men det gjør vi ofte ellers også!:p hehe. Hvorfor ha en dag man setter pris på hverandre:) hverdagsromantikken er jo så mye viktigere!:)

Niks, den dagen overser vi, men 10. februar har vi vært sammen i 8 år og det skal markeres. :)

Vi feirer vel i grunnen ikke. Kan ikke helt huske om han har pleid å kjøpe en liten ting til meg eller ikke. Selv er jeg sykt dårlig til å huske på slike dager selv, men kanskje jeg skulle kjøpt en liten ting til han for en gangs skyld :)

Back
Topp