Mange som skal annonsere graviditet i morgen? Hvordan gjør dere det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi holder det hemmelig for omverden så lenge det går vi . Jag er 45 og har 3 barn, det er ikke sånn at jeg sprikker etter å fortelle . Blir masse prat bare å det tar den dagen vi må ikke en dag tidigare.
Tenker du at noen dømmer deg siden du sier det blir masse prat den dagen det blir offisielt?
Ja, sån er det nok.
Så gøy! Visste ikke at man kunne vite kjønnet så tidligVi har avslørt det for de det er naturlig å si det til nå, er 13+1 i dag. Men kjønnet skal avsløres med konfettikanon for familien i dag! Det blir gøy
Folk alså håper du klarer å heve hode ditt og nyte svangerskapet og tiden etter!!
Takk, det gjør jeg . Lar ikke snikk snakkende hillbilly's bestemme min selvverd men... folk sier mye stygt da, det har jeg erfart. Det med å vente med å si det dreier seg egentlig mer om barna mine da foreldre har en litt små lei tendens å snakke styggt om folk de ikke kjenner engang ved middagsbordet og så får barna det servert på skolen. Vært ut för den. Men det er slik det er bare... Og det beste å gjøre er å leve og være lykkelig .
Så bra du jeg blir faktisk ikke overrasket lenger over hva folk klarer å lire av seg om andre mennesker å deres situasjoner som dem ikke har noe med i det hele tatt..å at barn snakker stygt om andre blir ofte lært i eget hjem! Håper dine barn slipper ufine kommentarer
Hvor kjøper du konfetti kanon?Vi har avslørt det for de det er naturlig å si det til nå, er 13+1 i dag. Men kjønnet skal avsløres med konfettikanon for familien i dag! Det blir gøy
Hvordan gikk det?Vi har avslørt det for de det er naturlig å si det til nå, er 13+1 i dag. Men kjønnet skal avsløres med konfettikanon for familien i dag! Det blir gøy