Valentines gave!!

Rapunsel

Gift med forumet
Sambo kom hjem med tidenes valentines gave nå nettopp! EN NY BIL.....til seg selv....
Og hva fikk jeg, joda, fjordland kjøttkaker Happy valentines day lissom[:o]

Neida vi var på utkikk etter en bil nr2, så etter mye leiting og prøvekjøring så klarte han endelig å bestemme seg i dag da! var ganske så fornøyd når han kom hjem nå ja!!

hehe:) bra det blei en ny bil da:)
Jeg har heller ikke fått noe.. Men det er fordi vi ikke har penger. Han hadde tenkt å kjøpe blomster da..

Her får vi lønning i morra[:@]Men da tar vi feringa da i stedet [;)] Haha, kjøtttkaker liksom[8D]

Bra han var fornøyd med ny bil da;)

Jeg har heller ikke fått noe, men vi feirer ikke valentines day heller så, og syns det er helt greit;)

Gratulerer med ny bil vertfall..[:D]

Synes han kunne slått til med svinestek om han må måtte kjøpe fjordland liksom.. eller noe annet mer "spennende" enn kjøttkaker,, du er jo ikke 85år [8D]

ORIGINAL: FRK John Deere

Gratulerer med ny bil vertfall..[:D]

Synes han kunne slått til med svinestek om han må måtte kjøpe fjordland liksom.. eller noe annet mer "spennende" enn kjøttkaker,, du er jo ikke 85år [8D]

hehe, han vurderte toro grøt, men kom på at jeg ikke er så glad i grøt[;)]

Hverdagen blir bedre og mye mer lettvindt med enda en bil! jeg er avhengig av bilen når jeg skal dra med TA om dagene og han må til Halden på skolen hver dag, det er 50min kjøring eller 1 1/2 time med toget.

Back
Topp