valentines gave?

jeg har ikke fått men mannen er vekke men håper kansje at han har gjemt vekk en gave en plass i huset[;)]
han fikk en genser av meg i gave og kort da selfølgelig,kortet er viktigst[:)]

Nei, her er jeg ganske imot denne såkalte amerikanske tradisjonen.

Her bestemmer vi oss heller for å bli flinkere til å gi hverandre klem, kyss eller noen gode ord i hverdagen - enn at en spesiell dag skal "tvinge" oss til å gi hverandre gave for å vise at vi er glad i hverandre!
så der fikk jeg sagt det!!

ORIGINAL: cecbak

Nei, her er jeg ganske imot denne såkalte amerikanske tradisjonen.

Her bestemmer vi oss heller for å bli flinkere til å gi hverandre klem, kyss eller noen gode ord i hverdagen - enn at en spesiell dag skal "tvinge" oss til å gi hverandre gave for å vise at vi er glad i hverandre!
så der fikk jeg sagt det!!

vi er ikke så himla nøyen på den tradisjonen vi heller men jeg liker gaver så setter stor pris på å få gave/blomster/kort nå og da. men kan gjerne være en vanlig mandag enn valentines day[:)]

nope, bryr oss ikke noe om denne dagen[;)] like lite som halloween[;)]

var nok for gamle da det ble vanligere her i norge[8D][:D][:D]

ORIGINAL: oblix

Sign. [;)]

Jeg kjøpte en eske sjokoladehjerter og et kort til mannen [:)] ikke nor stort, men noe som gleder... [:)]

Hvert år har jeg pleid å få blomster på valentinesday, men idag rakk han ikke å kjøpe, for han måtte hente martine i bhg, og jeg skulle på jobb 5 min etter de kom hjem..så satte mer pris på at han kom hjem til middagen jeg hadde klar, enn at han skulle bruke tid på å kjøpe blomster..[:)]

min mann hadde da gjemt en gave til meg : MIN FØRSTE GULLBAR!!! love it[:)] (vil ha en diamantring,koster typ 20.000 så da trenger jeg mange barer)

ORIGINAL: inLove

min mann hadde da gjemt en gave til meg : MIN FØRSTE GULLBAR!!! love it[:)] (vil ha en diamantring,koster typ 20.000 så da trenger jeg mange barer)

ooooi, nice.. snille mannen [:)]

ORIGINAL: elva*

ORIGINAL: inLove

ooooi , nice.. snille mannen [:)]

ja[:D] jeg ble kjempe glad[:D]

Fikk et svæææært sjokolade hjerte[:D] Også fikk eg sove så lenge eg ville![:D]

ORIGINAL: oblix

Samme her! [:)]

Back
Topp