Valentines day

Littlegirl

Betatt av forumet
Hva har dere planer om for å gjøre litt ekstra stas på kjæresten på Valentines day??
JA, JEG VET AT MAN SKAL VISE AT MAN ER GLAD I HVERANDRE HVER DAG, OG AT MAN IKKE BURDE HA EN EGEN DAG FOR SLIKT. Men for oss som kanskje likevel har lyst til å gjøre noe for kjæresten denne dagen tenkte jeg vi kunne komme med noen forslag.
Suppler meg gjerne:

• Skaffe barnevakt, få litt alenetid som bare kjærester, ikke bare som mamma og pappa
  • Romantisk middag
  • Levende lys

• Blomster
  • En flaske god vin
  • Gavekort på tjenester, f.eks massasje, lage partnerens yndlingsrett, osv...
  • Lage og skrive et lite kort, gjerne dikte for den som er flink til det
  • Tove et lite hjerte av rød ull, og spraye med parfymen du bruker
  • Gå til innkjøp av en massasjeolje, eller kanskje bare bruke babyoljen som står på badet...
  • Brenne en CD med sanger du vet at kjæresten liker, og som dere har felles minner til. Gjerne lage et personlig cover også, som kompletterer gaven.
  • Lage røde gelehjerter til dessert, gjerne i hjerteformer, men det går jo ann å stikke de ut med pepperkakeformene som ligger i skuffen på kjøkkenet. Disse kan pyntes med en flaske "sprutekrem".... som man sikkert kanskje kan bruke senere utover kvelden også... etter desserten kanskje?
  • Sette sammen noen bilder. Enkelt men personlig. I ramme og glass, på lerret eller kartong...
  • Dele en flaske champagne
  • Se en god gammel film sammen, kanskje fra det året dere ble sammen.

Har ikke kjæreste..

Hadde kanskje vært kjekt med en egen tråd der vi kunne kommet med forslag...?

ORIGINAL: Lakenskrekk.

Nei han er ikke hjemme.

ORIGINAL: Littlegirl

Er ikke dette en sånn tråd da..?[8|]

ORIGINAL: [K]

Det kan jo fort bli det? Men kommer jo ingen forslag, så da får jeg jo kanskje begynne?

Det kan jo fort bli det? Men kommer jo ingen forslag, så da får jeg jo kanskje begynne?

Ja er jo ikke noe i veien for det..=)
Jeg suger på sånne forslag,hehe....kommer bare på det tradisjonelle klisjee opplegget..hhe..

Tenkte jeg skulle spørre svigers om de ville ha Maja den natten (noe jeg sikkert ikke engang trenger for de har ikke sett henne på 3uker så de spørr vel før meg [:D])

Så skal jeg rydde, vaske, tenne masse te/stearinlys, lage en god middag og gi han ett fint kort og ett gavekort [:)]

Syns ikke man trenger kjøpe masse i hytt og pine på en slik dag, det holder meg ett fint hjemmelaget kosrt og en god middag.. Da hadde iallefall jeg blitt glad [:)]

oppdatert

Skulle gjerne gjort noe spesielt, men sambo er i Budapest da [:'(][:'(]

En liten bamse eller en liten konfekteske man kan dele?

• Overrask med piknik i din egen stue. Stearinlys er et must
  • En måneskinnstur som ender rundt et bål i marka
  • Raffinert undertøy, som gleder dere begge

får eg skaffet barnevakt går vi sikkert ut og spiser og koser oss... eller er vi hjemme og koser oss med masse levende lys og god musikk,film masse god mat....
tenkte eg skulle ta mann og barn med på en musikal den dagen og [:D]

jeg gidder ikke gjøre noe den dagen...ser ikke vitsen i det..blir bare en sånn ordentlig "klissedag" i mine øyne.[:'(]

nok en ting butikkene tjener rått på og som ikke har noe med norsk tradisjon å gjøre.

ORIGINAL: Renatemai9

Joda jeg lagte en for ei stund sia:) Men finner den ikke igjen, ligger nok noen sider bak ja..hehe[:D]

Har prøvd å lete litt etter den jeg også... Her på Generelt eller?

Hm.. si det, får besøk av et vennepar vi [;)]
Men prøver vel å finne en liten overaskelse til han [:)]

Vi er 4 vennepar som skal til fjells til helgen, mulig vi voksne lager noe god middag om kvelden osv...
Men det hadde vi nok gjort om det var feb. 14 eller ei[;)]

Hadde vi vært hjemme hadde jeg nok fått blomster, men det går nok ut nå siden vi er borte hele helgen[:)]
Er ikke en dag vi feirer så voldsomt med andre ord[;)]

Back
Topp